دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم مستند I Am Belfast 2015

I Am Belfast 2015 نام فیلم مستند می باشد که توسط استودیوی Canderblinks Film and Music ساخته شده است . بدون شک همیشه یک تصویر خوب از شهر بلفاست و مردمان او برای افرادی که به آنجا رفتند وجود دارد . این شهر زیبا و تاریخی یک تصویر شاعرانه از بلفارست و مردمان او می باشد . تمام روایت هایی که در این مستند مشاهده می شود از زبان کسی بوده است که سال ها این شهر را ترک کرده ولی شور و هیجان و عشقی که از این شهر هنوز در دل او می باشد مثال زدنی بوده است . این فیلم مناظر اطراف شهر , مکان ها و معماری های تاریخی و دیدنی , ساختار اجتماعی و پیامدهایی که آنها در جنگ داخلی با ایرلند شمالی داشته اند به بهترین شکل به تصویر کشیده شده است . بدون شک تصاویر موجود در این مستند از زیبایی های زیادی برخوردار می باشد .

دانلود فیلم مستند I Am Belfast 2015

سایر مشخصات : مستند I Am Belfast 2015 توسط Mark Cousins کارگردانی و نویسندگی شده است . این کارگردان 51 ساله که خود نیز اهل ایرلند شمالی می باشد اساسا یک مستند ساز بوده و تاکنون تجربه ساخت 19 کار را در کارنامه ی هنری خود دارد . از مهمترین آثار او می توان به Stockholm, My Love و Atomic: Living in Dread and Promise اشاره کرد . این مستند 84 دقیقه ای در 8 آپریل 2016 منتشر شد و از افرادی که در آن حضور دارند می توان به Richard Buick , Frank Cannon و Simon Millar اشاره داشت .

دانلود فیلم مستند I Am Belfast 2015

مشخصات فیلم مستند I Am Belfast 2015 :

– ژانر : مستند – تاریخی

– کارگردان : Mark Cousins

– استودیوی سازنده : Canderblinks Film and Music

– محصول کشور : انگلیس

– تاریخ انتشار : 8 آپریل 2016

– مدت زمان : 84 دقیقه

– زبان پخش : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720p BrRip

– فرمت فایل : MKV

– زیرنویس فارسی : ندارد

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– سایت مرتبط : IMDB

شما از این پس می توانید فیلم های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی ثبت نمایید

I Am Belfast 2015