دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم مستند I Am Bolt 2016

بنجامین و گیب ترنر کارگردانی یک مستند در مورد مرد افسانه ای و سریع ترین مردی که تا به حال دنیا به خود دیده است را عهده دار شدند . بدون شک هر زمان که نام سریع ترین مرد جهان به گوش می رسد تمام نگاه سمت کسی جز Usain St Leo Bolt معطوف نمی شود . بولت یک دونده ی جامائیکایی می باشد که در 21 آگوست 1986 به دنیا آمده است . او توانسته تا به این جای کار یک رکورد خارق العاده از دوی 100 متر و 200 متر از خود به جای بگذارد . او همچنان رکورد دوی 4 در 100 متر را نیز به اسم خود ثبت کرده است . او در هر مسابقه ی رسمی و جام های مختلف و همچنان المپیک شرکت داشته و قهرمان هرکدام از آنها شده است . با توجه به تسلط بسیار خوب او و همچنین رکوردهای دست نیافتنی باعث شده تا نام او در جهان آوازه شده و در کتاب گینس نیز رکوردهایش ثبت شود .

دانلود فیلم مستند I Am Bolt 2016

سایر توضیحات : در فیلم مستند I Am Bolt 2016 ما شاهد مصاحبه های مختلف از افراد ورزشی و معروف پیرامون این شخصیت دوست داشتنی می باشیم شما در این فیلم چهره های مختلفی نظیر پله و نیمار از دنیای فوتبال و سرنا ویلیامز از دنیای تنیس را مشاهده می کنید . این مستند ورزشی تنها در پیرامون رکوردهای مختلف بولت نیز و به زندگی شخصی او نیز پرداخته شده است . او کودکی مناسبی نداشته و در خانواده ی به شدت فقیر رشد پیدا کرده است . تلاش و پشت کار او بسیار مورد توجه تمام دنیا قرار گرفته به گونه ای که یک الگوی بسیار خوب چه از لحاظ اخلاقی و چه ورزشی به شمار می رود .

دانلود فیلم مستند I Am Bolt 2016

مشخصات فیلم مستند I Am Bolt 2016 :

– ژانر : مستند – ورزشی – غم انگیز

– استودیوی سازنده : Fulwell 73

– محصول کشور : انگلیس

– امتیاز : 6.8/10

– تاریخ انتشار : 28 نوامبر 2016

– مدت زمان : 107 دقیقه

– زبان پخش : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720p BluRay

– فرمت فایل : MKV

– زیرنویس فارسی : ندارد

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– سایت مرتبط : IMDB

شما از این پس می توانید فیلم های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی ثبت نمایید

I Am Bolt 2016

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *