دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم مستند I Am Not Your Negro 2017

این مستند 93 دقیقه ای توسط ساموئل جکسون نقل شده است و کاملا تحت الشعاع دست نویس ناتمام جیمز بالدوین است. Remember This House، مجموعه ای از یادداشت ها و نامه های نوشته شده توسط بالدوین در اواسط 1970. این خاطرات به زندگی دوستان نزدیک و رهبران حقوق مدنی مالکوم ایکس، مارتین لوتر کینگ جونیور و مدگار اورس می پردازد.در سال 1979، جیمز بالدوین نامه ای به کارگردان ادبیات او در مورد پروژه بعدی خود نوشت: «به خاطر این مجلس». این کتاب باید یک انقلاب شخصی و شخصی از زندگی و ترور سه تن از دوستان نزدیکش باشد: مدگار اورس، مالکوم X و مارتین لوتر کینگ جونیور. در زمان مرگ بالدوین در سال 1987، او تنها 30 صفحه کامل را پشت سر گذاشت از این دستنوشته. رائول پک فیلم سازنده کتاب جیمز بالدوین را به پایان رساند.

I Am Not Your Negro (2017).www.download.ir

من سیاه پوستم نیستم یک فیلم مستند آمریکایی در سال 2016 به کارگردانی رائول پک، بر اساس دستنوشته ناتمام جیمز بالدوین، به یاد داشته باشید این مجلس. این فیلم به وسیله بازیگر سموئل جکسون، فیلم تاریخچه نژادپرستی در ایالات متحده را از طریق خاطرات بلدین از رهبران حقوق مدنی Medgar Evers، Malcolm X و مارتین لوتر کینگ جونیور و همچنین مشاهدات شخصی او از تاریخ آمریکا، مورد بررسی قرار می دهد.این جایزه برای بهترین اسناد مستند در 89 آکادمی جایزه شد و برنده جایزه BAFTA برای بهترین مستند شد.این فیلم در جشنواره بین المللی فیلم تورنتو 2016 برگزار شد، جایی که برنده جایزه انتخاب مردم در رده مستند شد.  مدت کوتاهی پس از آن، Magnolia Pictures و Amazon Studios حقوق پخش را برای این فیلم به دست آوردند.این در تاریخ 9 دسمبر سال 2016، برای بازنشستگی اسکار، قبل از باز شدن در تاریخ 3 فوریه 2017 منتشر شد.

اطلاعات فیلم مستند I Am Not Your Negro 2017 :

کارگردان : Raoul Peck

نویسنده : James Baldwin (writings), Raoul Peck

ستارگان :Samuel L. Jackson, James Baldwin, Harry Belafonte

محصول کمپانی : ARTE France, Independent Lens, RTBF (Télévision belge)

ساخت کشور : Switzerland | France | Belgium | USA

+ زبان : English | French

ژانر : Documentary

تاریخ انتشار :  17 February 2017

مدت زمان : 1 ساعت و 33 دقیقه

زیرنویس : —

نمرات : IMDb 7.8/10 — RoTo 98%

I Am Not Your Negro 2017

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *