دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم مستند Into The Inferno 2016

Into The Inferno 2016 نام فیلم مستند می باشد که توسط استودیوی Matter of Fact Media ساخته شده است . Werner Herzog و volcanologist Clive به نقاط مختلف جهان سفر کرده اند و از آتش نشان های مختلف نظیر اندونزی , اتیوپی و حتی کره شمالی بازدید کرده و در تلاش برای کشف ارتباط میان انسان ها با یکی از شگفت انگیز و در عین حال خشونت آمیز ترین پدیده های طبیعت می باشد . به طور معمول وقوع پدیده آتش نشان بر اثر فعل و انفعال پدیده ی داخل زمین در طی سالیان دراز می باشد و هنگامی که این پدیده از دل کوه ها به بیرون فوران می کند ممکن است یک فاجعه به وجود آورد . علم دانستن این پدیده می توان انسان را به درک بهتر از آن منجر کند و همچنین مانع از وقوع اتفاقی هولناک شود .

دانلود فیلم مستند Into The Inferno 2016

سایر توضیحات : مستند Into The Inferno 2016 توسط Werner Herzog کارگردانی و نویسندگی شده است . Herzorg یک کارگردان مسن و با تجربه در زمینه ی ساخت مستندهای مختلف می باشد . او تاکنون 45 جایزه مختلف کسب کره و در 54 بخش نامزد دریافت جایزه بوده است که مهمترین آن می توان به نامزدی در Oscar اشاره کرد . از کارهای مهم این کارگردان می توان به Queen of the Desert و Rescue Dawn اشاره کرد . از افرادی که در این مستند حضور دارند می توان به Werner Herzog , Clive Oppenheimer و Maurice Krafft اشاره کرد .

دانلود فیلم مستند Into The Inferno 2016

مشخصات فیلم مستند Into The Inferno 2016 :

– ژانر : مستند

– استودیوی سازنده : Matter of Fact Media

– محصول کشور : آمریکا – کانادا – آلمان

– امتیاز : 7.2/10

– تاریخ انتشار : 28 اکتبر 2016

– مدت زمان : 104 دقیقه

– زبان پخش : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720p WEB-DL

– فرمت فایل : MKV

– زیرنویس فارسی : ندارد

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– بازیگران : Werner Herzog, Clive Oppenheimer, Maurice Krafft

– سایت مرتبط : IMDB

شما از این پس می توانید فیلم های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی ثبت نمایید

Into The Inferno 2016