دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم مستند ISIS On The Frontline 2015

ISIS On The Frontline 2015 شبکه اهل بیت در تازه ترین اقدام خود دست به ساخت یک فیلم مستند جنجالی به نام ایسیس در خط مقدم زده است . در این فیلم مستند این شبکه به بررسی مسائل و مشکلات کشورهای خاورمیانه و تاثیرات این گروه تروریستی در این مشکلات داشته است . در این فیملم مستند کارگردان به ریشه های این گروه و دلایل بوجود آمدن این گروه تروریستی پرداخته است .

خلاصه داستان : پس از نابودی حکومت صدام در عراق و بوجود آمدن یک وضعیت صلح موقتی در منطقه گروه تروریستی با نام ایالات اسلامی بخش زیادی از شمال عراق را تحت کنترل خود در اورد و از این طریق به جهانیان اعلام کردند که قصد بوجود اوردن یک حکومت جهانی دارند . در ادامه آنها در ژوئن 2014 ابوبکر بغدادی را به عنوان رهبر خود به جهانیان معرفی کرده و از آن تاریخ دست به کشتار مردم بی دفاع در سرتاسر جهان زدند . آنها در افقانستان ، پاکستان و بخشی از هند به غعالیت پرداخته اند . در این فیلم مستند این شبکه پرده از اسرار زیادی از این گروه شیطانی بر می دارد .

دانلود فیلم مستند ISIS On The Frontline 2015

– ژانر : مستند

– تهیه کننده : Studio Babelsberg

– تاریخ انتشار : 2012

– محصول کشور : انگلستان

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : DVDRIP

– فرمت فایل : Mkv

– زیر نویس فارسی : ندارد

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *