دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم مستند Jaco 2015

Jaco 2015 در سال 2015 توسط کمپانی Passion Pictures ساخته شده است . کارگردانی این فیلم مستند بر عهده Paul Marchand بوده است که یکی از کارگردانان موفق درزمینه ساخت فیلم مستند می باشد و سابقه ساخت فیلم های مستند موفقی چون An American Field Recording: Happy New Year Roger Michael Mayer و Isis Avenue را در کارنامه هنری خود دارد و برای ساخت این فیلم های مستند موفق به کسب جوایز بسیاری نیز شده است .

خلاصه داستان : داستان این فیلم مستند در رابطه با یک موزیسین به نام ژاک پاستاریوس می باشد . در این فیلم مستند شما شاهد زندگی این موسیقی دان خود آموخته می باشید او بدون اینکه هیچ آموزشی ببیند به واسطه علاقه شدیدی که به موسیقی داشته است این هنر را فرا می گیرد و در ادامه تبدیل به یکی از بزرگترین موسیقی دانان جهان می شود . ژاک به عقیده بسیاری از موسیقی دانان جهان روح تاره ای به موسیقی مدرن وارد کرد و به همین دلیل مورد ستایش اکثر هنرمندان و هنر دوستان می باشد .

دانلود فیلم مستند Jaco 2015

– ژانر : مستند

– تهیه کننده : Passion Pictures

– تاریخ انتشار : 2015

– محصول کشور : انگلستان

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : BRRIP

– فرمت فایل : Mkv

– زیر نویس فارسی : ندارد

– پیوند : IMDB

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *