دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم مستند Joan Didion: The Center Will Not Hold 2017

این فیلم ادای احترام به خانم دیدیون، که یک نویسنده شگفت انگیز بود، و نوشته های او باور نکردنی است که آنها بسیار آسان به خواندن و درک بودند. گریفین دان یک کار فوق العاده با این کار انجام می دهد. او یک زن شگفت انگیز بود که نوشته هایش مختصر بود و کاملا بی رحم بود که ارتباط حقیقت را بدون در نظر گرفتن اینکه ناخوشایند یا کاملا زشت – و یا چه دردناک است. ما همه از دست رفته عزیزان، کودکان گاهی اوقات و قطعا همسران و حتی بی گناهی در سیستم سیاسی و اجتماعی – او واقعا قادر به انتقال احساسات – واقعیت از دست دادن بخش های اصلی زندگی خود و هنوز زنده ماندن. این یک فیلم فوق العاده است و شامل بیش از یک ادای احترام به عمه شگفت انگیز است. او شخص شگفت انگیز است.Joan Didion در سال 1934 در همان سال گلوریا استینام متولد شد. آنها هر دو من را به عنوان نویسندگان زن که زندگی می کنند به عنوان بیگانه – خبرنگاران – تحسین جنس، کلاس، جامعه، و تغییرات لرزه ای از دنیای فرهنگی بزرگتر از چشم انداز های متفاوت refreshingly….

Joan Didion The Center Will Not Hold 2017.www.download.ir

محصول 2017 میلادی کشور آمریکا به کارگردانی Griffin Dunne  و با حضور ستارگانی همچون Hilton Als, Tom Brokaw, Dick Cheney که برای اولین بار در تاریخ  27 October 2017  در آمریکا به نمایش درآمد. این مستند ساخت کمپانی است که خود بنیان گذار آن بوده  Didion Doc. این مستند نامزد دریافت دو جایزه بین المللی از جشنواره های American Cinema Editors, USA 2018 و Florida Film Critics Circle Awards 2017 نیز شده است.

اطلاعات فیلم مستند Joan Didion: The Center Will Not Hold 2017 :

کارگردان : Griffin Dunne

نویسنده : —

ستارگان : Hilton Als, Tom Brokaw, Dick Cheney

محصول کمپانی :  Didion Doc

ساخت کشور : USA

+ زبان : English

ژانر : Documentary

تاریخ انتشار : 27 October 2017

مدت زمان : 1 ساعت و 34 دقیقه

زیرنویس : —

نمرات : IMDb 7.4/10 — RoTo 88%

Joan Didion: The Center Will Not Hold 2017

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *