دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم مستند John McCain: For Whom the Bell Tolls 2018

اعتقاد، فداکاری شدید، موضوعاتی است که در سراسر مستند “John McCain: For Whom the Bell Toll” تکرار می کنند، مستندهای HBO، یادآور زندگی و حرفه ی قهرمان جنگ ویتنام و سناتور شش ساعته آریزونا است.81 ساله که در سال جاری نشان داد که  او با بیماری که سرطان تشخیص داده شده است، و دیگر موضاعات،مانند خانواده اش و برخی از تلخ ترین رقبای سیاسی.در سراسر فیلم مصاحبه می شود.دیدگاه های آنها در طول زندگی خود با فیلم هایی از لحظات کلیدی درهم آمیخته شده است. مک کین، POW زخمی که از دوربین هانوی سخن می گوید، قهرمان پس از آزادی از هواپیما به خاک آمریکا می آید، رقیب بزرگی جورج دبلیو بوش در سال 2000 جمهوریخواهان، حزب شکست خورده در طی پیروزی تاریخی باراک اوباما در سال 2008.این فیلم که در روز یادبود برگزار می شود، مک کین را با احترامی متاثر می کند که مطمئنا توسط کسانی که با سیاست خود مخالف هستند، رأی رأی گیری، نظرات سرسختانه دربارۀ مجلس سنا، انتقاد ناخوشایند از همکارانی که ارزش هایشان را رها کرده اند، یا خود را به لعنت به مردم بیش از هر سناتور ارشد دیگر….

John McCain For Whom the Bell Tolls 2018.www.download.ir

محصول 2018 میلادی کشور آمریکا به کارگردانی George Kunhardt و Peter W. Kunhardt که برای اولین بار در تاریخ  28 May 2018 به نمایش در آمد.این مستند محصول کمپانی Kunhardt Films که از حمایت دولتی نیز برخوردار بود ساخته شد.

اطلاعات فیلم مستند John McCain: For Whom the Bell Tolls 2018 :

کارگردان : George Kunhardt, Peter W. Kunhardt |

نویسنده : —

ستارگان : —

محصول کمپانی :  Kunhardt Films

ساخت کشور : USA

+ زبان : English

ژانر : Documentary

تاریخ انتشار : 28 May 2018

مدت زمان : 1 ساعت و 44 دقیقه

زیرنویس : —

نمرات : IMDb 7.4/10 — RoTo 92% — Meta 77%

John McCain: For Whom the Bell Tolls 2018

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *