دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم مستند Kevin Hart What Now 2016

Kevin Hart What Now 2016 نام فیلم مستند در ژانر کمدی می باشد که توسط استودیوی Hartbeat Productions ساخته شده است . ستاره ی کمدی راک Kevin Hart نقش اصلی در این مستند را ایفا می کند . این کمدین موفق باید تمام شرایط را مهیا کند تا بتواند در مقابل 50 هزار نفر از مردم فیلادلفیا یک اجرای استند آپ کمدی داشته باشد . این اولین بار است که یک کمدین اجرای خود را در یک استادیوم فوتبال اجرا می کند . در این فیلم مستند به زندگی نامه ی Hart از دوران کودکی تا به حال پرداخته می شود و فراز و نشیب هایی که او در این مسیر داشته است را مشاهده می کنیم . بدون شک این اجرای متفاوتی که او دارد می تواند برای هواداران خود مهیج باشد . کوین هارت که یکی از محبوب ترین شخصیت های تلوزیونی به شمار می رود بدون شک یک تجربه ی جالب را پیش روی خود و هواداران دارد .

دانلود فیلم مستند Kevin Hart What Now 2016

سایر توضیحات : مستند کمدی Kevin Hart What Now 2016 توسط Leslie Small و Tim Story کارگردانی شده است و خود Kevin Hart به همراه Joey Wells  کار نویسندگی آن را برعهده داشته اند . بودجه ی ساخت مستند 9 میلیون دلار تخمین زده شده است و در اولین هفته ی اکران خود در 14 اکتبر 2016 توانست 11 میلیون دلار فروش داشته باشد که یک عملکرد موفق به شمار می رود . سود کل آن نیز تا به حال 14 هزار دلار بوده است . Kevin Hart , Don Cheadle و Halle Berry افرادی هستند که در این فیلم مستند به ایفای نقش پرداخته اند .

دانلود فیلم مستند Kevin Hart What Now 2016

مشخصات فیلم مستند Kevin Hart What Now 2016 :

– ژانر : مستند – کمدی

– کارگردان : Leslie Small , Tim Story

– نویسنده : Kevin Hart , Joey Wells

– استودیوی سازنده : Hartbeat Productions

– محصول کشور : آمریکا

– تاریخ انتشار : 14 اکتبر 2016

– مدت زمان : 96 دقیقه

– زبان پخش : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720p HDTV

– فرمت فایل : MKV

– زیرنویس فارسی : ندارد

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– سایت مرتبط : IMDB

شما از این پس می توانید فیلم های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی ثبت نمایید

Kevin Hart What Now 2016

به روز رسانی :

1395/10/12 کیفیت 720p & 1080p بلوری اضافه شد .
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *