دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم مستند Last Men in Aleppo 2017

پس از پنج سال جنگ در سوریه، ساکنان باقی مانده حلب، خود را برای محاصره آماده می کنند. خالد، سباحی و محمود، اعضای بنیانگذار کلاه سفید، در شهر برای کمک به هموطنان خود باقی مانده اند و زندگی روزمره، مرگ، مبارزه و پیروزی در شهر زیر آتش را تجربه کرده اندبرنده جایزه اسکار بزرگ جشنواره جشنواره فیلم ساندنس، کارهای خیره کننده کارگردان فیلم سینمایی «فرس فیاض» – نمونه ای از گزارشات بتنی بر روی زمین – به دنبال تلاش های کلمنت سفید سفید شناخته شده بین المللی است که یک سازمان از شهروندان عادی است. اولین کسانی هستند که به سوی حملات نظامی و حملات نظامی به امید جان سالم به در میبردند. مستند مستند ما را به زندگی سه تن از بنیانگذاران آن – خالد، سوفی، و محمود می دهد – به عنوان آنها با هرج و مرج در اطراف آنها مبارزه و با یک معضل همیشه در حال حاضر: آیا انجام لحظات هر دو ضربان قلب تپش و زیبایی نامحدود است آنها فرار می کنند یا ماندن و مبارزه برای کشور خود…

Last Men in Aleppo 2017.www.download.ir

آخرین مردان در حلب (در عربی آخر الرجال فی حلب) یک فیلم مستند 2017 درباره جنگ داخلی سوریه است. نوشته شده و کارگردانی فرش فیاض، تولید شده توسط Kareem Abeed و Søren Steen Jespersen، آن را در زندگی حلب در طول جنگ و به ویژه پرتاب ماموریت های جستجو و نجات از کلاه سفید سفید شناخته شده بین المللی یک سازمان متشکل از شهروندان عادی که نخستین بار به سوی حملات نظامی و حملات نظامی به امید جان سالم به در میبردند. این مستند، زندگی سه کلاهبردار کلاه سفید، خالد عمر هراح، سباحی الحسن و محمود را به تصویر می کشد، چرا که آنها با مشکل مواجه می شوند تا از کشور خود فرار کنند یا برای مبارزه با آن بجنگند.این فیلم جایزه جشنواره مستند جهانی را در جشنواره فیلم ساندنس 2017 در سال 2017 به دست آورد و برای بهترین فیلم مستند در 90 جایزه اسکار جایزه اسکار را دریافت کرد.

اطلاعات فیلم مستند Last Men in Aleppo 2017 :

کارگردان : Feras Fayyad, Steen Johannessen 

نویسنده : Feras Fayyad 

ستارگان :Khaled Umar Harah, Batul, Mahmoud

محصول کمپانی : Aleppo Media Center, Larm Film, Kloos & Co. Medien GmbH

ساخت کشور : Denmark | Syria

+ زبان : Arabic 

ژانر : Documentary | War

تاریخ انتشار : 27 June 2017

مدت زمان : 1 ساعت و 23 دقیقه

زیرنویس : —

نمرات : RoTo 100% — IMDb 7.4/10

Last Men in Aleppo 2017

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *