دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم مستند The Man Who Saved the World 2014

The Man Who Saved the World 2014 ، نام یک فیلم مستند می باشد ، که در سال 2014 توسط کمپانی Statement Film ساخته شده است . کارگردانی این فیلم مستند بر عهده Peter Anthony بوده است ، که یکی از کارگردانان موفق درزمینه ساخت فیلم سینمایی می باشد و برای ساخت این فیلم مستند موفق به کسب جوایز بسیاری نیز شده است . داستان این فیلم مستند در رابطه با فردی به نام Stanislav Petrov می باشد ، او که یکی از کلنل های بازنشسته ارتش شوروی سابغ می باشد ، در جریان اتفاقات و کشمکش های فراوان جنگ سرد ، در تاریخ 26 سپتامبر 1983 در پایگاه موشکی Serphukov 15 به او اطلاع می دهند ، که ایالات متحده چندین موشک هسته ای به سمت روسیه شلیک کرده است ، در ادامه به سرعت از طرف کرملین به او دستور می رسد ، که در طلافی این عمل آنها نیز موشک های هسته ای خود را به سمت روسیه شلیک کنند . فیلم مستند The Man Who Saved the World 2014 یک مستند بسیار زیبا و تکان دهنده در رابطه با فردی می باشد ، که در آن تاریخ جان انسان های بیگناه زیادی را نجات داده است .

تصاویری از فیلم مستند The Man Who Saved the World 2014

دانلود فیلم مستند The Man Who Saved the World 2014
دانلود فیلم مستند The Man Who Saved the World 2014

– ژانر : مستند

– تهیه کننده : Statement Film

– تاریخ انتشار : 2014

– محصول کشور : ایالات متحده

– زبان : انگلیسی

– تعداد قسمت : 1

– کیفیت نمایش : DVDRIP

– فرمت فایل : mkv

– زیر نویس فارسی : بزودی

  • 1 replies
    1. حسام says:

      باعرض سلام و خسته نباشید.
      دوستان عزیزی که قادر به ترجمه و زیرنویس کردن هستند عاجزانه درخواست دارم این مستندفیلم the man who saved the world 2014 ترجمه و زیرنویس کنند با سپاس و درود فراوان به زحمات شما خالصانه دوستون دارم.

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *