دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم مستند Manchester Bomb: Our Story 2018

تقریبا یک سال از زمان حمله تروریستی وحشتناک اسلامی به کنسرت آریاان گراند در منچستر آرنا در شمال غربی انگلیس بوده است.در تاریخ 22 مه 2017، یک بمب خانگی که با مهره ها و پیچ و مهره ها بسته بندی شده بود، در داخل محل برگزاری منفجر شد و بیش از 14،000 نفر حضور داشتند، بیشتر کودکان و نوجوانان 23 نفر (از جمله مجرمان) را کشتند و بیش از 500 زخمی داشتند. بدترین حادثه تروریستی پس از بمبگذاری های سال 2005 در لندن.این مستند 2018 “بمب منچستر: داستان ما” بازماندگان این حمله را بازجویی می کنند که آماده است تا داستان آنها را بگوید. یک شب که به نظر می رسید سرگرم کننده بود به یک چشم انداز جهنم توسط یک عمل بدبخت و واقعا بد تبدیل شده بود.این مستند مشاهداتی از تعدادی از زنان جوان 11 تا 20 ساله که به طور مستقیم مشغول به کار هستند، از بسیاری از آنها تجربیات خود را برای اولین بار بازتاب می دهد. به دنبال سه نفر از آنها در ماه های بعد از حمله، این فیلم صمیمی همچنین تاثیر روانشناختی پایدار و زندگی آنها را برای همیشه تغییر می دهد.

Manchester Bomb Our Story.2018.www.download.ir

محصول 2018 میلادی شبکه BBC  به کارگردانی Lizzie Kempton این مستند با دریافت نمره 8.2 از سایت IMDb  توانسته توجه منتقدین را به خود جذب کند.

اطلاعات فیلم مستند Manchester Bomb: Our Story 2018 :

کارگردان : Lizzie Kempton

نویسنده : Lizzie Kempton

ستارگان : —

محصول کمپانی : BBC

ساخت کشور : UK

+ زبان : English

ژانر : Documentary

تاریخ انتشار : 2018

مدت زمان : 1 ساعت و 10 دقیقه

زیرنویس : —

نمرات : IMDb 8.2/10

Manchester Bomb: Our Story 2018

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *