دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم مستند Moto 8: The Movie 2016

سری موتورسیکلتهای مورد علاقه جهان در سال 2016 با MOTO 8 باز میگردد. دوباره بزرگترین سواران در این بازی را به مکانهای حماسی تبدیل کرده است. MOTO 8 به بینندهها بدترین تجربیات تصویری بصری را نشان می دهد. MOTO 8 از بزرگترین آهنگهای جهان، به سرعت 100 مایل در ساعت از طریق دوربرد استرالیا، پیشرفت فیلمسازی در دنیای دو چرخ را ادامه میدهد. این ریشه های موتور کراس است که در دوران مدرن به تصویر کشیده شده است: ریزه های باز و جهش های عظیم همراه با هلیکوپتر و دوربین های 4K.سواران Motocross در برخی از بزرگترین آهنگ های جهان و در ناحیه استرالیا، شاهکارهای جادویی را انجام می دهند.یک فیلم که بازی کتاب را بازنویسی می کند، با بزرگترین جهش ها، آهنگ های پرطرفدار و برخی از مناطق دور افتاده موتور سیکلت تا به حال لمس کرده است. در نقش برخی از سواران موتور سیکلت تاپ مانند دین ویلسون، جسی نلسون، تام پارسونز، کریس فاستر، جاش هیل، اکسل هاجز، کودی وب، کوین روتسول، بریان دیگان، هائین “خطر پسر” دیگان، تایلر برمن، توبی قیمت، ایوان رامیرز، ریگان سیگ، تیم گاجیر و بسیاری دیگر!

Moto 8 The Movie 2016.www.download.ir

محصول 2016 میلادی کشور آمریکا به کارگزدانی Taylor Congdon و حضور ستارگانی همچون Haiden Deegan, Josh Hill, Dean Wilson تا کنون 8 سری از فیلم های مستند Moto  منتشر گردیده است که سری 9 آن به زودی منتشر خواهد شد.

اطلاعات فیلم مستند Moto 8: The Movie 2016 :

کارگردان : Taylor Congdon

نویسنده : —

ستارگان : Haiden Deegan, Josh Hill, Dean Wilson

محصول کمپانی : The Assignment, Inc.

ساخت کشور : USA

+ زبان : English

ژانر :  Sport

تاریخ انتشار :  8 November 2016

مدت زمان : 1 ساعت و 1 دقیقه

زیرنویس : —

نمرات : IMDb 6/10

Moto 8: The Movie 2016

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *