دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم مستند Nobody Speak: Trials of the Free Press 2017

دادگاه بین هولک هوگان و رسانه گاوکر حقوق قانونی را علیه آزادی مطبوعات محکوم کرد و سوالات مهمی در مورد اینکه چگونه پول زیادی می تواند رسانه ها را خاموش کند مطرح کرد. این فیلم بررسی خطر و وظایف مطبوعات آزاد در سن نابرابری است.این فیلم با بازجویی قانونی کشتی گیر حرفه ای هالک هوگان، که (با حمایت مالی میلیاردر پیتر تیل)، علیه رسانه Gawker Media شکایت کرده است، به دنبال 100 میلیون دلار برای بازپرداخت یک نوار جنسی با او و هیر کلم داد. گاورر رسانه پس از آن برای فصل 11 ورشکستگی، به عنوان یک نتیجه مستقیم از دعوی دعوی شد.Thiel گزارش کرده بود که می خواست Gawker پایین را برای انتشار یک مقاله نه سال پیش که او را به عنوان همجنسگرا منتشر شده است.این فیلم پس از وقوع حادثه ای رخ می دهد که شلدون آدلسون، رئیس قوه قضاییه مجله Las Vegas Review-The Journal را خریداری می کند، در حالی که هویت خود را به عنوان خریدار راز، حتی به روزنامه نگاران شاغل در این شرکت، حفظ می کند. مدیریت همچنین صاحب جدید شرکت را به کارکنان نشان نمی دهد و انکار می کند که خانواده آدلسون در مورد این احتمال درگیر شده بودند. Adelson خود نیز در مصاحبه ای با CNN مالکیت خود را رد کرد.این باعث شد که چند روزنامهنگار آن را به تماس با مخاطبین خود بسپارند. آنها در نهایت کشف کردند که شلدون آدلسون در واقع مالک جدید بود و پس از انتشار یک مقاله با وحی، مجبور شد به عقب برود.

Nobody Speak Trials of the Free Press.2017.www.download.ir

محاکمه های مطبوعات آزاد یک مستند مستقل در سال 2017 است که توسط برین Knappenberger اجرا می شود. این مستند در مورد اثرات پولی بزرگ بر روزنامه نگاری آمریکایی متمرکز است. این مستند بر دو حادثه متمرکز است: پیتر تیل، دادستان حواله هولک هوگان، علیه Media Gawker و قاچاق مخفی شلدون آدلسون از مجله Las Vegas Review-Journal.نامزد دریافت جایزه از دو جشنواره Miami Film Festival 2017 و Sundance Film Festival 2017.

اطلاعات فیلم مستند Nobody Speak: Trials of the Free Press 2017 :

کارگردان : Brian Knappenberger

نویسنده :  Brian Knappenberger

ستارگان : Nick Denton, Hulk Hogan, Donald Trump

محصول کمپانی : Luminant Media, Submarine

ساخت کشور : USA

+ زبان : English

ژانر : Documentary

تاریخ انتشار :  23 June 2017

مدت زمان : 1 ساعت و 34 دقیقه

زیرنویس : —

نمرات : IMDb 6.5/10 — RoTo 90%

Nobody Speak: Trials of the Free Press 2017

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *