دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم مستند Nothing Like a Dame 2018

نگاهی کاملا جذاب به کارهای چهار بازیگر زن افسانه ای بریتانیا. جین پلورایت نظرات تند و تلخ را مطرح می کند اما اغلب در فاصله ای از دیگران احساس می شود (این عمدتا به دید و دیدار او آسیب می رساند). آیلین اتکینز چیپری است و با چند صدای تلخی صحبت می کند. این فیلم شگفت آور خنده دار و غیر قابل احترام است.جودی دنچ و مگگی اسمیت قطعا برجسته هستند. زنان کاملا شبیه و دوستی آنها مسلما واقعی هستند. به نظر می رسد که آنها همیشه یادآور برخی شوخی های خصوصی قدیمی هستند که مخفی از مخاطب است. لبخند خنده دار و دانستن نگاه ها به طور مداوم به اشتراک گذاشته می شود – مستند سازی بهتر ممکن است به واسطه تمرکز بر روی آنها صورت گیرد این یک ایده خوب برای یک فیلم است – و شاید شاید با دیگر بازیگران “دیمز” بازبینی شود. هلن ميرن، دايانا ريگ، جيلي والترز و … ونسا ردگراو (وينسا ردگراويو بزرگ) كه در فيلم آرشيو در اينجا ظاهر مي شود، علاوه بر اين گفتگوي جالبي نيز بوده اس….

Nothing Like a Dame 2018.www.download.ir

محصول 2018 میلادی کشور انگلستان به کارگردانی Roger Michell و با حضور ستارگان تراز اول سینمای بریتانیا . ساخت کمپانی  Field Day Films با همکاری دو شکرت مستند ساز دیگر Kew Media Group, Dames Production که در تاریخ 2 May 2018 در کشور انگلستان برای اولین بار منتشر گزدید.

اطلاعات فیلم مستند Nothing Like a Dame 2018 :

کارگردان : Roger Michell

نویسنده : Roger Michell

ستارگان : Eileen Atkins, Judi Dench, Joan Plowright 

محصول کمپانی :  Field Day Films, Kew Media Group, Dames Production

ساخت کشور : UK

+ زبان : English

ژانر : Documentary

تاریخ انتشار : 2 May 2018

مدت زمان : 1 ساعت و 24 دقیقه

زیرنویس : —

نمرات : IMDb 7.7/10 — RoTo 100%

Nothing Like a Dame 2018

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *