دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم مستند One Million Heads One Beautiful Mind 2010

در این قسمت ما شاهد این هستیم که چگونه حیوانات با هوش بالای خود در کنار یکدیگر جمع می شوند و جمعیتی نفوذ ناپذیر را تشکیل می دهند . به عنوان مثال شاه ماهی از این قابلیت خود استفاده می کند تا به وسیله ی آن خود را از کمین شکارچیان دور نگه دارد . میلیاردها مگس قلیایی با ایجاد یک موج گروهی خود را از بلیعده شدن توسط مرغابی ها نجات می دهند . میلیون ها خفاش نیز با ایجاد گردبادی باعث می شوند تا از برخورد با یکدیگر جلوگیری کنند . در این مستند زیبا و هیجان انگیز به بررسی دقیق زندگی انواع گروه حیوانات پرداخته می شود . همچنین از طرفی به بررسی حمله ی گروهی این حیوانات به انسان ها و مشکلات و خرابی هایی که برای آنها به وجود می آورند را به تصویر می کشد .

دانلود فیلم مستند One Million Heads One Beautiful Mind 2010

سایر توضیحات : مستند One Million Heads One Beautiful Mind 2010 در قالب دو بخش ساخته شده است بخش اول همان One Million Heads One Beautiful Mind بوده و Part 2 نیز Swarm Natures Incredible Invasions نام دارد . یکی از نکات جالب در مورد این مستند استفاده از آخرین تکنیک های فیلمبرداری و جلوه های باورنکردنی باعث جذابیت بیش از حد این عنوان شده است . David Tennant که یک بازیگر سرشناس انگلیسی به شمار می رود در این مستند حضور دارد از جمله ی فیلم های معروفی که Tennant در آن حضور داشته می توان به سریال جسیکا جونز و Family Gay اشاره کرد .

دانلود فیلم مستند One Million Heads One Beautiful Mind 2010

مشخصات فیلم مستند One Million Heads One Beautiful Mind 2010 :

– ژانر : مستند

– مجری : David Tennant

– استودیوی سازنده : BBC

– محصول کشور : آمریکا

– تاریخ انتشار : 4 ژانویه 2016

– مدت زمان : 1 ساعت

– زبان پخش : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720p HDTV

– فرمت فایل : MKV

– زیرنویس فارسی : ندارد

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– سایت مرتبط : IMDB

شما از این پس می توانید فیلم های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی ثبت نمایید

One Million Heads One Beautiful Mind 2010

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *