دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم مستند Parrot Heads 2017

جف پیک و A1A از همان ابتدا بخش بزرگی از پدیده سران طوطی بودند. ما را همراه با کمی داستان اولیه ما در اولین مستند رسمی در مورد Parrot Heads بررسی کنید.یکی از وفادارترین و برجسته ترین هواداران در تاریخ موسیقی طرفداران جیمی بافت است که با مهربانی به عنوان سران طوطی شناخته می شود. سابقه افسانه ای که این زیردریایی شگفت انگیز به دست آمده، در حال حاضر در Parrot Heads، مستند اصلی 90 دقیقه ای، گفته می شود.کارگردان بری واگنر، این فیلم، تولد جنبش را زمانی که یک نوازنده جوان به نام اسکات نیکرسون، طرفدار بزرگ موسیقی بوفت، تصمیم گرفت آگهی را در یک مقاله محلی قرار دهد تا هر طرفداران بوفیت را در منطقه آتلانتا برای دریافت کمک کند با یکدیگر. آنچه که به عنوان یک گروه کوچک از دوستان که در تعطیلات آخر هفته تعطیلات آغاز شد، اکنون به یک سازمان جهانی شناخته شده به نام Parrot Heads In Paradire تبدیل شده است که حزب پیام را با هدف مورد حمایت قرار می دهد و بیش از 40 میلیون دلار کمک های خیریه را افزایش داده است.پراکندگی بین المللی از کیا غرب تا پاریس، کاستاریکا و کالیفرنیا، از بین رفته است و حتی سبک خاص خود را نیز به خود جلب کرده است (Trop Rock).

Parrot Heads 2017.www.download.ir

محصول مشترک 2017 میلادی کمپانی های  Pirates Entertainment, Haven Entertainment, Bow and Arrow Entertainment به کارکگردانی Bryce Wagoner و نویسندگی Vance Daniels, Bryce Wagoner .اکثر لوکیشن های این مستند در سواحل آتلانتا گرفته شده و تلاش برای برپایی یک مهمانی و برای زنده نگهداشتن یک نسل از موسیقی.

لینک دانلود به زودی قرار خواهد گرفت.

اطلاعات فیلم مستند Parrot Heads 2017 :

کارگردان : Bryce Wagoner

نویسنده : Vance Daniels, Bryce Wagoner

ستارگان : Jimmy Buffett, Stephen L.J. Hoffman, Michael Holly

محصول کمپانی : Pirates Entertainment, Haven Entertainment, Bow and Arrow Entertainment

ساخت کشور : Costa Rica | France | USA

+ زبان : English

ژانر : Documentary | Music

تاریخ انتشار : 3/ January /2017

مدت زمان : 1 ساعت و 28 دقیقه

زیرنویس : —

نمرات : IMDb 6.3/10

Parrot Heads 2017

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *