دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم مستند RBG 2018

در سن 84 سالگی، دادگاه عالی دیوان عالی ایالات متحده روت بادر گینسبورگ، یک میراث حقوقی نفس گیر را در حال تبدیل شدن به یک آیکون فرهنگ پاپ غیر منتظره ای ایجاد کرده است. اما بدون بیوگرافی قطعی جینزبورگ، سفر شخصی منحصر به فرد این ظهور و آرام جنگجویان به بالاترین دادگاه کشور، تا حدی تا حدی به برخی از بزرگترین طرفدارانش، ناشناخته است. RBG یک مستند سینمایی است که زندگی استثنایی و حرفه ای گینسبرگ را از بتی وست و جولی کوهن بررسی می کند و همکاری های فیلم های Storyville و CNN Films.مستندی زیبا که با استفاده از قانون توانسته حق برابر و عادلانه زنان را از اجتماع طلب کند.این ایده که زنان مساوی شهروندان هستند – این که آنها را از مشاغل خاص و فرصت های آموزشی محروم می کند و رفتار آنها را به عنوان منافع اجتماعی مردان غیرمنصفانه می دانند، ممکن است به نظر می رسد به خصوص بحث برانگیز در حال حاضر. “RBG” از تجارب شخصی جینزبورگ برای تأکید بر اینکه چطور چیزهای مختلف تا آن زمان خیلی زود نیست، استفاده می کند. در دانشکدۀ حقوق هاروارد، او یکی از نه زن در کلاس صدها بود و از جانب رئیس (از همه زنان) خواسته شد که چرا او معتقد بود که او باید آنچه را که انسان بوده است.

U.S. Supreme Court Justice Ruth Bader Ginsburg talks to high school students in RBG, directed by Betsy West and Julie Cohen. Courtesy of CNN Films.

RBG یک فیلم مستند آمریکایی در سال 2018 است که توسط بتی وست و جولی کوهن تهیه شده است و تمرکز بر زندگی و کارکرد دیوان عالی ایالات متحده در دادگستری ایالات متحده، روت بادر گینسبرگ است. پس از اولین حضور در جشنواره فیلم ساندنس 2018، این فیلم در 3 مه 2018 در ایالات متحده منتشر شد.RBG انتشار محدود خود را در 4 مه 2018 آغاز کرد و در طول بازخوانی آخر هفته خود 577،153 دلار از 34 تئاتر به مبلغ 16،975 دلار به ازای هر محل برگزار کرد. این فیلم در هفته دوم خود به 179 تئاتر گسترش پیدا کرد و 1.2 میلیون دلار درآمد و دهمین جایزه را در دفتر کار گذاشت.این فیلم در 375 نمایشگاه در هفته سوم پخش شد و این فیلم 1.3 میلیون دلار به پایان رسید و در 12thساخته شد و در آخر هفته چهارم آن 1.1 میلیون دلار درآمد و به دهم رسید.مدیران جولی کوهن و بتی غرب هر دو قبلا در پروژه های گینسبرگ مشغول به کار بودند و در سال 2015 تصمیم گرفتند مستنداتی را صرفا بر روی او بنویسند. در سال 2016 این دوک به مدت 20 ساعت در جلسات و سخنرانی های مختلف، از جمله در شیکاگو و واشنگتن، به گینسبرگ رفت و مصاحبه رو به جلویی در سال 2017 انجام داد.

لینک دانلود به زودی قرار خواهد گرفت 

برنده 2 جایزه بین المللی و نامزد 3 دریافت جایزه از جشنواره های :

Cleveland International Film Festival 2018

Miami Film Festival 2018

Sarasota Film Festival 2018

Wisconsin Film Festival 2018

اطلاعات فیلم مستند RGB 2018 :

کارگردان : Julie Cohen, Betsy West

نویسنده : —

ستارگان : Ruth Bader Ginsburg, Gloria Steinem, Nina Totenberg

محصول کمپانی :  CNN Films, Storyville Films

ساخت کشور : USA

+ زبان : English

ژانر : Documentary

تاریخ انتشار : 21/ January /2018

مدت زمان : 1 ساعت و 38 دقیقه

زیرنویس : —

نمرات : IMDb 7.4/10 — RoTo 94%

RGB 2018

  • 1 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *