دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم مستند Robinù 2016

نگاه نگران کننده به جنایت جنایتکارانه ناپل، شامل دونده های مواد مخدر و اعضای گروه های باند شناخته شده به عنوان “قاتلان کودک” در رسانه ها است. رابینو اولین نشریه سانتوو، روزنامه نگار برجسته ایتالیایی و لنگر اخبار است که در پارلمان اروپا نیز خدمت کرده است.اگر شما به 20 سال محکوم شده اید، زمانی که از زندان بیرون می روید، هنوز یک زندگی کامل را پیش رو دارید. این درک دنیای ارتشی سربازان کودک است. پسران که در 10 ، که 20 سال به قاتلانی تبدیل شده اند و اغلب نتوانستند به نوبت 30 برسند. در ناپل، طی چند سال گذشته، نوجوانان خوش تیپ با جنگی فراموش شده جنگیدند که در حال حاضر شمار حداقل 60 نفر را می گیرد. مردم محلی آنها را “پرونده کودکان” می نامند (در اصطلاح جنایی، پارانزا یک گروه از کموریست ها را تشکیل می دهد)، یعنی شورشیان جوان که قوانین جدیدی را در کنترل تجارت مواد مخدر تحمیل می کنند. برای اولین بار بر روی صفحه نمایش، کارفرمایان واقعی کودک در مورد خودشان به صورت یکپارچه و بدون در نظرگرفتن صحبت می کنند. آنها جوان هستند که تحصیلات اجباری را فرار می کنند و اغلب به سختی می توانند ایتالیایی صحبت کنند – با این حال، آنها احساسات شدید و احساسات خطرناکی که قدرت مخرب آن کاملا “کشور عادی” نامعلوم است، صدا می زنند.

Robinù 2016.www.download.ir

محصول 2016 میلادی کمپانی Videa Next Station و Zerostudios به کارگردانی Michele Santoro و به نویسندگی Micaela Farrocco, Maddalena Oliva که در تاریخ 6 December 2016 در ایتالیا به نمایش گذاشته شد.تمامی لوکیشن های این مستند در شهر ناپل در کشور ایتالیا فیلم برداری شده است.این مستند برنده جایزه Human Rights Film Network Award – Special Mention از جشنواره Venice Film Festival 2016 شده است.

اطلاعات فیلم مستند Robinù 2016 :

کارگردان : Michele Santoro

نویسنده : Micaela Farrocco, Maddalena Oliva

ستارگان : —

محصول کمپانی :  Videa Next Station, Zerostudios

ساخت کشور : Italy

+ زبان : Italian

ژانر : Documentary

تاریخ انتشار : 6 December 2016

مدت زمان : 1 ساعت و 37 دقیقه

زیرنویس : —

نمرات : IMDb 6.5/10

Robinù 2016

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *