دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم مستند Ronnie Coleman: The King 2018

Ronnie Coleman به بسیاری دیگر در جهان بدنسازی شناخته شده است به عنوان پادشاه شناخته شده است. او نه تنها یکی از بهترین بدنسازان است که همیشه وجود دارد – اما او نیز به عنوان یکی از قوی ترین شناخته شده است. رونی کولمن چیزی را که غیرممکن به نظر میرسید و هنوز آن را تکرار نکرده است – او حدود 300 پوند عضله را در حالی که هنوز هم حفظ بدنسازی کوتاه و متقارن است. او رکورد جهانی برای اکثر عناوین آقای Olympia، Super Bowl از بدن سازی، در هشت پیروزی سهام.روني كولمن بدن خود را به حد كافي رساند تا اين كار را انجام دهد. در حال حاضر این اولین بار مستند در Ronnie Coleman مستند به دنبال افسانه نزدیک به 20 سال پس از او نخست. این دوران کودکی، حرفه ای بدنسازی و زندگی پس از بازنشستگی را پوشش می دهد – این مستند فداکاری لازم برای تبدیل شدن به پادشاه بدن سازی را نشان می دهد … و این که قربانی بر بدن او با جراحات بی شماری قرار داده است. با این حال، هنوز هم تنها پشیمانی او این است که او حتی سخت تر فشار نمی آورد. مردی با محکومیت مستقل، تعهد به خانواده و قدرت اراده قابل توجه – شاهد کشف نهایی بزرگترین افسانه های بدن سازی است.رونی کالمن به عنوان “پادشاه” شناخته شده است و به دلایل خوب. او 8 برابر قهرمان آقای المپیا در جهان از بدن سازی است – به اشتراک گذاری رکورد جهانی برای بسیاری از المپیا برنده می شود. در حال حاضر بازنشسته است، او بیش از 6 عمل جراحی انجام داده است و او را قادر به راه رفتن بدون آرامش نمی داند، اما تمایل او برای تمرین مانند یک بدنساز حرفه ای از بین رفته است. بررسی تاریخچه کار خود را به عنوان یک افسانه بدنسازی و پس از سفر خود به بهبود؛ برای اولین بار همیشه مرد واقعی پشت The King را کشف کرد….

Ronnie Coleman The King 2018.www.download.ir

محصول 2018 میلادی کمپانی آمریکایی  Vladar Company که برای اولین بار در تاریخ 22 June 2018 در کشور آمریکا به نمایش در آمد.ابن مستند به کارگردانی و نویسندگی Vlad Yudin توانسته نمره بسیار خوب 9.5 از 10 را از جانب مخاطبین دریافت کند.

اطلاعات فیلم مستند Ronnie Coleman: The King 2018 :

کارگردان : Vlad Yudin

نویسنده : Vlad Yudin

ستارگان : Ronnie Coleman, Jay Cutler, Rich Gaspari

محصول کمپانی :  Vladar Company

ساخت کشور : USA

+ زبان : English

ژانر : Documentary , Sport

تاریخ انتشار : 22 June 2018

مدت زمان : 1 ساعت و 33 دقیقه

زیرنویس : —

نمرات : IMDb 9.5/10 

Ronnie Coleman: The King 2018

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *