دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم مستند Samadhi 2017

سامادهی یک واژه سانسکریت باستانی است که به اتحادیه متعالی که در ریشه همه معنویت و خودآزمایی است اشاره میکند. موجودات بیدار در طول تاریخ، عقلانیت تسلیم خود را به آن فراتر از نام و فرم … آمدی.قسمت 1 Samadhi (توهمات خودی مایا) اولین قسمتی است که در مجموعه ای از فیلم هایی که Samadhi را جستجو می کند. سامادهی یک واژه سانسکریت باستان است که به سوی اتحاد عرفانی یا متعالی که در ریشه همه معنویت و خودآزاری است اشاره میکند. پیروان، معشوقان و موجودات بیدار در طول تاریخ، همه توانایی خود تسلیم را یاد گرفته اند.قسمت 1 Samadhi اولین قسمتی است که در یک سری از فیلم هایی که Samadhi، یک کلمه سانسکریت باستان را نشان می دهد، نشان می دهد که به سوی اتحاد عرفانی یا متعالی که در ریشه همه معنویت و خودآگاهی است اشاره می کند.

Samadhi 2017.www.download.ir

محصول 2017 میلادی کشور کاندا ، به کارگردانی Daniel Schmidt  و نویسندگی Tanya Mahar ، ساختکمپانی Gaia Film که برای اولین بار در کشور آمریکا در تاریخ 9 March 2017 به نمایش درآمد.

اطلاعات فیلم مستند Samadhi 2017 :

کارگردان : Daniel Schmidt

نویسنده : (Daniel Schmidt (as Daniel J. Schmidt), Tanya Mahar (creator) (co-writer

ستارگان : —

محصول کمپانی : Gaia Film 

ساخت کشور : Canada

+ زبان : English

ژانر : Documentary

تاریخ انتشار : 9 March 2017

مدت زمان : 1 ساعت 

زیرنویس : —

نمرات : IMDb 9/10

Samadhi 2017

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *