دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم مستند Scream for Me Sarajevo 2017

در سال 1994، شهر سارایوو محاصره شد. نارنجک های موتوری و راکتی به شهر منتقل شده و هر روز بدون هیچ گونه تبعیضی کشته شده اند. در میان جنون، دو نفر از پرسنل سازمان ملل متحد: یک افسر ارتش انگلیس و یکی دیگر از انگلیس که برای اداره آتش نشانی سازمان ملل مشغول به کار بودند، تصمیم گرفتند بروس دیکنسون Iron Maiden، یک ستاره راک جهانی، برای تحقق بخشیدن به مردم . فریاد برای من سارایوو این داستان را، در تمام جنون آن، به صفحه نمایش بزرگ می آورد. یک داستان از نوازندگان که جان خود را به خطر انداختند تا بتوانند زندگی خود را به خطر بیاندازند.”فریاد برای من سارایوو” – یک مستند قابل توجه است که به طور مساوی به خوبی در حداقل سه جبهه مختلف کار می کند. به عنوان یک مستند مستند و متقاعد کننده با داستان باور نکردنی در مورد یک رویداد منحصر به فرد – کنسرت بروس دیکنسون در محاصره سارایوو در سال 1994؛ به عنوان یک بازسازی مستند یک بخش از یک سرب زندگی در یک شهر محاصره شده و به طور سیستماتیک ویران شده – بازسازی به طور کامل محروم از اطلاعات عمومی شناخته شده و سوء استفاده عمومی در مورد مکان ها، سیاستمداران، قهرمانان و مجرمان؛ و آخرین، اما نه کمترین، به عنوان یک شهادت شگفت انگیز در مورد جنبش مقاومت عجیب و غریب علیه مرگ و هیچ چیز…..

Scream for Me Sarajevo 2017.www.download.ir

محصول 2017 میلادی کشور بوسنی هرزگوبین به کارگردانی Tarik Hodzic و نویسندگی Tarik Hodzic, Jasenko Pasic، با حضور ستارگانی همچون  Bruce Dickinson, Alen Ajanovic, Esad Bratovic. این مستند ساخت کمپانی Prime Time که برای اولین بار در تارخ 14 June 2018 به نمایش در آمد.

اطلاعات فیلم مستند Scream for Me Sarajevo 2017 :

کارگردان : Tarik Hodzic

نویسنده : Tarik Hodzic, Jasenko Pasic

ستارگان : Bruce Dickinson, Alen Ajanovic, Esad Bratovic

محصول کمپانی :  Prime Time

ساخت کشور : Bosnia and Herzegovina

+ زبان : English

ژانر : Documentary | Music | War

تاریخ انتشار : 14 June 2018

مدت زمان : 1 ساعت و 35 دقیقه

زیرنویس : —

نمرات : IMDb 8.9/10

Scream for Me Sarajevo 2017

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *