دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم مستند September 11: The New Pearl Harbor 2013

“11 سپتامبر – The New Pearl Harbour” یک مستند 5 ساعته است که 12 سال بحث عمومی را در 11 سپتامبر خلاصه می کند. تمام مسائل مهم در بحث، به طور کامل ارائه شده است، نشان دهنده موقعیت های کسانی است که نسخه رسمی، جنبش حقیقت 11/11 را رد می کنند و موقعیت افرادی که از آن پشتیبانی می کنند، به نام “دهکده ها”. شما می توانید قاضی باشید.اگر به 11 سپتامبر علاقمند هستید و چیزی که نشان داده نشده است، تحت فرش نپوشید و زیرپوشش نکرد، این فیلم باید ببینید.رفتار مشکوک بوش، چنی و رامسفلد مورد بررسی قرار گرفت.جنگ های غیرقانونی و هزاران نفر بی گناهان بر اساس تئوری توطئه رسمی که توسط این فیلم کامل جدا شده اند، کشته شدند. پس از همه این سالها، 11 سپتامبر همچنان سیاست های غربی و از دست دادن حقوق غیرنظامیان را تصویب می کند.جالب تر و هیجان انگیز تر از هر فیلم هالیوود – به عنوان این جهان واقعی در معرض است. کاملا با حقایق جالب پر شده است. باید دید.

September 11 The New Pearl Harbor 2013.www.download.ir

این 7 بخش دفاع هوایی، هواپیماربایان، هواپیماها، پنتاگون، پرواز 93، برج دوقلوها و ساختمان 7 را مورد بررسی قرار می دهد. در هر بخش، پس از ارائه واقعیت هایی که با داستان رسمی مخالف هستند، مزداکو با ادعاهای انفجارها (معنی کسانی که سعی می کنند شواهد ارائه شده توسط جامعه تحقیقاتی 11/11 را رد کنند).مقدمه، که منعکس کننده عنوان فیلم است، با 12 پارادوکس بی نظیر بین پرل هاربر و 11 سپتامبر در ارتباط است.این فیلم می تواند افرادی را که در مورد 11 سپتامبر (فراتر از داستان رسمی) می دانند، آموزش دهد، افرادی که دانش های معدودی در مورد مشکلات مختلف داستان رسمی و حتی کارشناسان دارند. (من خودم چیزهای زیادی آموختم.)

اطلاعات فیلم مستند September 11: The New Pearl Harbor 2013 :

کارگردان : Massimo Mazzucco

نویسنده : Massimo Mazzucco

ستارگان : Joseph Culp

محصول کمپانی : —

ساخت کشور : USA

+ زبان : English

ژانر : Documentary

تاریخ انتشار : 2013

مدت زمان : 5 ساعت

زیرنویس : —

نمرات : IMDb 9/10

September 11: The New Pearl Harbor 2013

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *