دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم مستند Served Like a Girl 2017

“خدمت به عنوان یک دختر، نگاه دقیق به چند زن آمریکایی را در حالیکه آنها از وظیفه فعال به زندگی غیرنظامی پس از خدمت رسانی به وظایف در عراق و افغانستان منتقل می کنند، متقاعد می کنند. یکی از مواردی که به ندرت مورد بحث یا در نظر قرار گرفته است، مبارزه با PTSD، بی خانمانی، خانواده های شکسته، بیماری های جدی، آسیب های فیزیکی و عواقب سوء استفاده جنسی نظامی است. این زنان شگفت انگیز، با مشارکت در “خانم ها”، سازگاری و غلبه بر چالش های ناتوان کننده پیدا می کنند. رقابت های جانبازان آمریکایی “با هدایت بنیانگذار و جانباز جاش بووته، زنان از تجربیات خود به دست آمده از طریق رقابت برای به دست آوردن بخش هایی از خود و هویت های شخصی خود که در میدان جنگ گم شده اند، استفاده می کنند. به نام” جذاب، صادقانه و قدرتمند ” فیلم یک پرده زیبا است که با لحظات تند و تیز، تفسیر اجتماعی و طنز ارتباط دارد.

Served Like a Girl 2017.www.donload.ir

یک فیلم مستند 2017 در مورد زندگی جانبازان زن است که آنها برای تاج خانم جانباز آمریکایی، به کارگردانی لیسا هاسول رقابت می کنند. این فیلم توسط ست گوردون ساخته شده است.موسیقی متن فیلم توسط لیندا پری و کری براون ساخته شده است که شامل آهنگ های پت بناتار، کریستینا آگویلرا، پینک، گون استفانی است. ناتاشا Bedingfield و کوچک Mix.

لینک دانلود به زودی منتشر خواهد شد.

برنده و نامزد دریافت از جشنواره های :

Bentonville Film Festival 2017

Critics’ Choice Documentary Awards 2017

SXSW Film Festival 2017

اطلاعات فیلم مستند Served Like a Girl 2017 :

کارگردان : Lysa Heslov

نویسنده : (Tchavdar Georgiev (co-writer), Lysa Heslov (co-writer

ستارگان : Nichole Alred, Jas Boothe, Rachel Engler

محصول کمپانی : Lagralane Group

ساخت کشور : USA

+ زبان : English

ژانر : Documentary

تاریخ انتشار : 25 August 2017

مدت زمان : 1 ساعت و 43 دقیقه

زیرنویس : —

نمرات : IMDb 8.7/10 — RoTo 100%

Served Like a Girl 2017

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *