دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم مستند Soul Boys of the Western World

Soul Boys of the Western World : یک فیلم مستند زیبا و جذاب است که در سال 2014 در ایالات متحده ساخته و منتشر شد . کارگردان این فیلم مستند ، آقای George Hencken نام دارند که از کارگردانان نسبتا جدید اما دارای کارنامه ای موفق در بحث مستند سازی است که از کارهای معروف این کارگردان می توان از فیلم London – The Modern Babylon محصول سال 2012 و فیلم مستند Oil City Confidential که یک فیلم در ژانر اجتماعی سیاسی است و البته مستند Paul Weller: Find the Torch نام برد . بازیگرانی که در این فیلم مستند به ایفای نقش پرداخته اند از معروف ترین و پر کار ترین بازیگران فیلم های مستند و سینمایی به شمار می روند و آنها نیز در صنعت مستند سازی از جایگاه خوبی بر خوردارند که در میان آنها می توان از Bryan Ferry و Tony Hadley و Gary Kemp و همچنین بازیگر نقش اصلی این مستند که داستان فیلم بر اساس داستان زندگی وی ساخته شده یعنی آقای Adam Ant نیز در این اثر نقش آفرینی می کنند . تا کنون فیلم های زیادی با موضوعات بیوگرافی و تحلیل زندگی افراد معروف و ثروتمند ساخته و منتشر شده است که در اینجا با فیلم Soul Boys of the Western World که یکی از بهترین ها در این ژانر است آشنا می شوید .

دانلود مستند Soul Boys of the Western World با کیفیت HDTV 720p

سایر توضیحات : مستند Soul Boys of the Western World ما را با داستان زندگی یک گروه خوانندگی و نوازندگی پاپ معروف و مشهور دهه ی 1980 میلادی به نام Spandau Ballett  آشنا خواهد کرد . به پای صحبت های خواننده معروف این گروه یعنی Adam Ant خواهیم نشست و از چگونگی ساخت و شکل گیری این گروه تا به اوج رسیدن و معروفیتشان و پستی ها و بلندی هایی که در این راه پیموده اند مطلع خواهیم شد . در حال حاضر این گروه پاپ یکی از معروف ترین ها در دنیای موسیقی هستند . پیشنهاد می کنیم تماشای این مستند مهیج را از دست ندهید .

دانلود مستند Soul Boys of the Western World با کیفیت HDTV 720p

مشخصات فیلم مستند Soul Boys of the Western World :

– ژانر : مستند

– کارگردان : George Hencken

– نویسنده : George Hencken

– استودیوی سازنده : Wellingmax

– محصول کشور : آمریکا

– تاریخ انتشار : 2014

– مدت زمان : 1 ساعت 50 دقیقه

– زبان پخش : انگلیسی

– کیفیت نمایش : HDTV 720p

– فرمت فایل : xvid

– زیرنویس فارسی : ندارد

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– سایت مرتبط : IMDB

Soul Boys of the Western World