دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم مستند Spielberg 2017

مستند درباره زندگی و زمان فیلمساز افسانه ای استیون اسپیلبرگ است. وقتی فیلم روع می شود، اسپیلبرگ با جزئیات با شکوه، تصویری عمیقی را که او در سال 1962 در Lawrence of Arabia تئاتر مشاهده کرد، نشان می دهد و دوباره (خیلی بعد در مستند، اسپیلبرگ اعتراف می کند که او حداقل سالی یک بار این تئاتر را میبیند ). سپس به مجموعه فیلم “پل جاسوس ها” برویم، در آنجا Spielberg دیده می شود که دستورالعمل های دقیق را به عنوان یک صحنه خاص تهیه می کند. بعد می آید یک پاساژ طولانی در مورد “جوجه ها”، که موفقیت تجاری غیر منتظره ای (به ویژه با توجه به تولید تقریبا فاجعه آمیز) “تغییر زندگی من”، اسپیلبرگ است. “این یک گذرگاه آزاد به آینده من بود”. در این لحظه ما کمتر از 15 دقیقه از مستند را تماشا کرده ایم.این مستند توسط سوزان لایتس کارگردانی شده است، که بهترین کارگردانی تهیه کننده سریال استادان آمریکایی است. در اینجا او تصویری از استیون اسپیلبرگ ارائه می دهد. در حالی که البته صرف زمان زیادی در فیلم های کلیدی اسپیلبرگ، ما همچنین نگاهی به زندگی شخصی اسپیلبرگ (دلیل آن اشاره به «زندگی و زمان») است. اسپیلبرگ زمان و مكانهای مختلفی را كه به فیلمسازی او مربوط است، اشاره میكند: “من فرزند طلاق هستم”، به راحتی میتواند زیر عنوان مستند باشد، و چرا بسیاری از موضوعات “انحلال خانواده” وجود دارد. مستندی با نمای باز و کلی در مورد Spielberg .

Spielberg.2017.www.download.ir

اسپیلبرگ یک فیلم مستند 2017 است که توسط سوزان لایتس طراحی شده و در راستای کارگردانی استیون اسپیلبرگ کارگردانی شده است. او در 7 اکتبر 2017 در شبکه خانگی HBO پخش گردیده است.نامزد دریافت دو جایزه بین المللی Awards Circuit Community Awards 2017 و PGA Awards 2018 نیز شده است.

اطلاعات فیلم مستند Spielberg 2017 :

+ کارگردان : Susan Lacy

+ نویسنده : —

+ ستارگان : Steven Spielberg, Martin Scorsese, Richard Dreyfuss

+ محصول کمپانی :  HBO Documentary Films, Pentimento Productions

+ ساخت کشور : USA

+ تاریخ انتشار : 7/ October /2017

+ ژانر : Documentary | Biography

+ مدت زمان : 2 ساعت و 27 دقیقه

+ زیرنویس : —

+ نمرات : IMDb 7.7/10

Spielberg  2017

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *