دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم مستند Steve Jobs The Man in the Machine 2015

Steve Jobs The Man in the Machine 2015 در سال 2015 توسط کمپانی CNN Films ساخته شده است ، کارگردانی این فیلم مستند بر عهده Alex Gibney بوده است که یکی از کارگردانان موفق درزمینه ساخت فیلم مستند می باشد و سابقه ساخت فیلم های مستند موفقی چون Taxi to the Dark Side و Enron: The Smartest Guys in the Room را در کارنامه هنری خود دارد و برای ساخت این فیلم های انیمیشن موفق به کسب جایزه اسکار بهترین فیلم مستند سال نیز شده است .

خلاصه داستان : استیو جابز مدیر عامل سابقه کمپانی بزرگ اپل می باشد که در سال 2011 با مرگ ناگهانی خود یک شک به دنیای تکنولوژی وارد کرد ، او متولد 24 فوریه 1955 در شهر سانفرانسیسکو می باشد . او در حوالی سال 1972 وارد شرکت اتاری شده و در آنجا شروع به کار کرد در ادامه پس از مدتی کار در این شرکت از آنجا هارج شد و پس از چند سال باری دیگر به همان شرکت بازگشت تا این بار با دوست قدیمی خود استیو وزنیاک ملاقات کند . نتیجه این ملاقات این شد که استیو متوجه شد که وزنیاک در حال ساخت یک کامپیوتر می باشد و جابز با نبوغ خود در زمینه بازار یابی توانست 50 عدد از همین کامپیوتر های ساخته نشده را به خرده فروشی ها بفروشد و با پول این فروش آنها موفق شدند کامپیوتر Apple I را بسازند . در این فیلم مستند سازندگان به زندگی و فعالیت های این چنینی این نابغه دنیای تکنولوژی می پردازند .

دانلود فیلم مستند Steve Jobs The Man in the Machine 2015

– ژانر : مستند

– تهیه کننده : CNN Films

– تاریخ انتشار : 2015

– محصول کشور : ایالات متحده

– زبان : انگلیسی

– تعداد قسمت : 1

– کیفیت نمایش : BDRIP

– فرمت فایل : Mkv

– زیر نویس فارسی : ندارد

  • 4 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *