دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم مستند Still Here 2016

Aqui sigo (هنوز اینجا) جمعيت های موجودات موجود در اطراف ما را جمع می کند که شايد بيشترين شايستگی را داشته باشند که توجه داشته باشند، کسانی که طولانی ترین زندگی را داشته اند. ما از ساردینیا به ژاپن، از مکزیک به بارسلونا و از کاستاریکا به کانادا می رویم، خاطرات مبهم عشق و از دست دادن، و لذت و سختی را می شنویم. همانطور که این غیرنظامیان و صدها ساله به زندگی خود نگاه می کنند، خاطراتی که بیشتر آنها را گرامی می دارند؟ کدام لحظه ها اغلب به یاد می آورند؟ آیا رنج و مبارزه برای پیشبرد شادی و صلح ضروری است؟ شاید اندیشه های خود را در مورد نحوه زندگی یک زندگی طولانی و کامل متفاوت از آنچه که ما معمولا ارائه می دهیم. این شخصیت ها یک مجموعه متنوع و تعجب آور از افراد عادی است که زندگی فوق العاده ای دارند. بعضی ها با طنز و خلوص صحبت می کنند و بعضی ها با درام و نیرو، اما هیچ کس نمی ترسد که قدیم و مهمتر از همه باشد، هیچ کس نمی ترسد زنده بماند. داستان های آنها در مورد کار، بازی، عشق و مرگ با …

Still Here 2016.www.download.ir

Still Here)Aquí sigo) محصول 2016 میلادی کمپانی Cactus Film & Video ساخت مشترک دو کشور Mexico و  Spain با بودجه 800 هزار دلاری . این فیلم مستند اولین بار در تاریخ 17 August 2017 در کشور مکزیک به نمایش در آمد.

لینک دانلود به زودی قرار خواهد گرفت

اطلاعات فیلم مستند Still Here 2016 :

کارگردان : Lorenzo Hagerman

نویسنده : Lorenzo Hagerman

ستارگان : –

محصول کمپانی : Cactus Film & Video

ساخت کشور : Mexico | Spain

+ زبان : Spanish | Italian | French | Japanese | English

ژانر : Documentary

تاریخ انتشار :  17 August 2017

مدت زمان : 1 ساعت و 27 دقیقه

زیرنویس : —

نمرات : IMDb 8/10

Still Here 2016

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *