دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم مستند Strong Island 2017

این فیلم مستند به بررسی مرگ خشونتآمیز برادر فیلمساز و سیستم قضایی که قاتل خود را آزاد می کند، این فیلم مستند را مورد ترس مرگبار و نژادپرستانه قرار می دهد و تصور می کند که انفجار در فاجعه رخ داده است و به ما چسبیده است تا تغییر کند.در سال 1992 قتل ویلیام فورد بود یک داستان نیست که این اتفاق افتاد. افراد بیگناه حتی ممکن است این را بدانند که از آنجایی که هیئت منصفه بزرگ تصمیم به اخراج مردی که مجبور به شلیک تفنگ که گلوله را در قفسه سینه خود قرار داده است، تصمیم نگرفته است. هر کسی که راه می رود، می شنود که چگونه یک مورد دفاع از خود است: مکانیک وحشت زده انجام می دهد، او می تواند برای زنده ماندن از مشتری ترسناک سیاه و سفید که در خدمت گاراژ با خشونت در نظر گرفته شده است. این نسخه از این رویداد است که هر کس در کنار خانواده قربانی امیدوار است ایستاد. و آن را برای بیست و پنج سال انجام داد. این حقیقت که به وسیله یک نظام دیکته شده است، ایمان ما را به خود می گیرد، فقط طول می کشد زیرا کسانی که بیشتر می گویند نمی توانند شنیده شوند.

Strong Island (2017).www.download.ir

Strong Island یک مستند است که یانس فورد آن را در 23 ژانویه 2017 به عنوان بخشی از مسابقه مستندات ایالات متحده در جشنواره فیلم ساندنس جشن می گیرد. در تاریخ 12 فوریه 2017، این فیلم در برنامه اصلی پانوراما 67 Berlinale ارائه شده است. این فیلم یک ضرب و شتم از شرایطی است که بیست سال پیش به مرگ وی برادر ویلیام منجر شد، چه تاثیری بر قتل او و خانواده اش داشت، و چگونه نظام حقوقی در این مورد شکست خورد و قاتل آزاد شد.به عنوان بخشی از جوایز گوتیام، این فیلم در نوامبر 2017 به عنوان بهترین فیلم مستند برگزار شد. به عنوان بخشی از آکادمی جوایز 2018 نیز نامزدی برای بهترین مستند بود.

برنده و نامزد 24 جایزه از جشنواره های بین المللی :

Academy Awards, USA 2018

Black Film Critics Circle Awards 2017

Frameline San Francisco International LGBTQ Film Festival 2017

Cinema Eye Honors Awards, US 2018

Full Frame Documentary Film Festival 2017

Gotham Awards 2017

Montclair Film Festival (MFF) 2017

Sheffield International Documentary Festival 2017

Sundance Film Festival 2017  و ……

اطلاعات فیلم مستند Strong Island 2017 :

کارگردان : Yance Ford

نویسنده : —

ستارگان : Yance Ford, Harvey Walker, Kevin Myers 

محصول کمپانی :  Yanceville Films, Louverture Films, Final Cut for Real

ساخت کشور : USA | Denmark

+ زبان : English

ژانر : Documentary

تاریخ انتشار : 15 September 2017

مدت زمان : 1 ساعت و 47 دقیقه

زیرنویس : —

نمرات : IMDb 6.4/10 — RoTo 100% 

Strong Island 2017

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *