دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم مستند Tab Hunter Confidential 2015

Tab Hunter Confidential 2015 نام فیلم مستند در ژانر زندگی نامه می باشد که توسط استودیوی Allan Glaser Productions ساخته شده است . در دهه ی 50 میلادی Tab Hunter چهره ی شماره یک باکس آفیس و چارت موسیقی به شمار می رفت . او یکی از محبوب ترین افراد هالیوود به شمار می رفت که با بازی در فیلم های مناسب توانست به یک ستاره تبدیل شود . از جمله افرادی که در آن زمان از لحاط محبوبیت و معروفیت در اندازه ی Tab بودند Natalie Wood , Debbie Reynolds و Sophia Loren را می توان نام برد . او همیشه در کار خود قاطع بوده و هیچ گاه از مسیر حرفه ای خود خارج نشد زیرا اعتقاد داشت که خروج از هدف اصلی باعث سارشیب شدن او به سمت حاشیه می شود . برای اولین بار در فیلم Tab Hunter Confidential 2015 ما وارد زندگی او شده و شادی ها , سختی ها و چالش هایی که او تحمل کرد را آگاه می شویم .

دانلود فیلم مستند Tab Hunter Confidential 2015

سایر توضیحات : مستند Tab Hunter Confidential 2015 توسط Jeffrey Schwarz کارگردانی شده است . این کارگردان به نسبت جوان تجربه ی زیادی در زمینه ی فیلم سازی دارد و کارهای متعددی در کارنامه ی هنری او به چشم می خورد که می توان از Vito و I Am Divine به عنوان معروف ترین آنها نام برد . مستند اسرار تب هانتر در تاریخ 16 اکتبر 2015 به نمایش درآمد . از افرادی که در این مستند حضور داشتند می توان به چهره هایی چون Tab Hunter , Clint Eastwood و Paul Newman اشاره کرد .

دانلود فیلم مستند Tab Hunter Confidential 2015

مشخصات فیلم مستند Tab Hunter Confidential 2015 :

– ژانر : مستند – زندگی نامه

– کارگردان : Jeffrey Schwarz

– استودیوی سازنده : Allan Glaser Productions

– محصول کشور : آمریکا

– تاریخ انتشار : 10 ژوئن 2016

– مدت زمان : 90 دقیقه

– زبان پخش : انگلیسی

– کیفیت نمایش : DVDRip

– فرمت فایل : MKV

– زیرنویس فارسی : ندارد

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– سایت مرتبط : IMDB

شما از این پس می توانید فیلم های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی ثبت نمایید

Tab Hunter Confidential 2015