دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم مستند Takedown The DNA of GSP

Takedown The DNA of GSP : یک فیلم مستند زیبا و جذاب است که در سال 2014 در کشور کانادا ساخته و منتشر شد . کارگردانان این فیلم مستند ، آقای Kristian Manchester و Peter Svatek نام دارند که از کارگردانان و نویسندگان به نام و دارای سابقه درخشان در فیلم های مستند در همه موضوعات هستند که از کارهای معروف این دو کارگردان می توان از فیلم Hemoglobin که یک فیلم در ژانر ترسناک است و فیلم مستند Stolen Babies, Stolen Lives تولید سال 2008 و البته مجموعه تلویزیونی The Christmas Choir نام برد . نویسندگی این فیلم مستند نیز بر عهده خود کارگردان می باشد . بازیگرانی که در این فیلم مستند به ایفای نقش پرداخته اند از معروف ترین و پر کار ترین بازیگران فیلم های مستند و سینمایی به شمار می روند که تا کنون خالق فیلم های زیادی نیز بوده اند که عبارتند از : Austin Beauchamp و Mélodie Simard که در فیلم هایی نظیر Mirror Mirror محصول سال 2012 و فیلم Immortals تولید سال 2011 نقش آفرینی کرده اند و البته بازیگر نقش اصلی این مستند که داستان فیلم بر اساس داستان زندگی وی ساخته شده یعنی آقای Georges St-Pierre نیز در این اثر نقش آفرینی می کنند . تا کنون فیلم های زیادی با موضوعات بیوگرافی و تحلیل زندگی افراد مشهور ساخته و منتشر شده است که در اینجا با فیلم Takedown The DNA of GSP که یکی از بهترین ها در این ژانر است آشنا می شوید .

دانلود فیلم مستند Takedown The DNA of GSP با کیفیت HDTV 1080p

سایر توضیحات : مستند Takedown The DNA of GSP در حال روایت زندگی یکی از بزرگترین رزمی کاران دنیا یعنی Georges St-Pierre است که به اسم مستعار GSP نیز معروف است . وی در رشته رزمی UFC در حال فعالیت است و از کودکی عاشق این ورزش بوده است  . ما در این فیلم مستند با شما در داستان زندگی شخصی آقای مبارز از سختی ها و مشکلات زندگی ورزشی وی قدم خواهیم زد و از پستی ها و بلندی هایی که یک مبارز در طول زندگی با آنها مواجه خواهد شد آشنا خواهیم شد . پیشنهاد می کنیم تماشای این مستند را از دست ندهید .

دانلود فیلم مستند Takedown The DNA of GSP با کیفیت HDTV 1080p

مشخصات فیلم مستند Takedown The DNA of GSP :

– ژانر : مستند

– کارگردان : Kristian Manchester

– نویسنده : Peter Svatek

– استودیوی سازنده : Triplex Films

– محصول کشور : آمریکا

– تاریخ انتشار : 2014

– مدت زمان : 1 ساعت 30 دقیقه

– زبان پخش : انگلیسی – فرانسوی

– کیفیت نمایش : HDTV 1080p

– فرمت فایل : xvid

– زیرنویس فارسی : ندارد

– زیرنویس انگلیسی : دارد

– سایت مرتبط : IMDB

Takedown The DNA of GSP