دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم مستند Tale Of A Lake 2016

Tale Of A Lake 2016 : یک فیلم جالب و زیبا در ژانر مستند است که در سال 2016 و فیلمی ساخته ی کشور فنلاند می باشد . کارگردانی و هم چنین نویسندگی این فیلم مستند بر عهده ی آقای Marko Röhr است که می توان وی را در رده ی کارگردانان به نام و قدیمی در ژانر فیلم های مستند بر شمرد که از محصولات پر طرفدار این کارگردان می توان از فیلم Ambush محصول سال 1999 و فیلم محبوب 9th Company تولید سال 2005 نام برد . استودیو ی سازنده ی مستند  Tale Of A Lake 2016 2010 ، یکی از کمپانی های پر کار و به نام در میان شرکت های فیلم سازی ست که با نام Matila Röhr Productions شناخته شده است . از فیلم های مطرح توسط کمپانی Matila Röhr Productions می توان به مستند تلوزیونی Lovers & Leavers تولید سال 2002 و هم چنین فیلم Backwood Philosopher محصول سال 2009 اشاره کرد . و اما ژانر “مستند” به علت حقیقی بودن و واقعی بودن داستان و محتوای فیلم ساخته شده ، از جمله پر طرفدار ترین سبک ها در بین محصولات رسانه ای به شمار می رود که تقریبا از سال 1920 کشف و در دست ساخت قرار گرفت و از بهترین و تاثیر گذار ترین ها در این میان می توان به فیلم هایی چون The Fourth Phase و هم جنین فیلم Who Took Johnny محصول سال 2014 و البته فیلم محبوب Kevin Hart: What Now? تولید سال 2016 اشاره کرد .

دانلود فیلم مستند Tale Of A Lake 2016 با کیفیت 1080p BluRay

سایر توضیحات : مستند زیبا و در عین حال جذاب Tale Of A Lake 2016 فیلمی تاثیر گذار است در ژانر حیاط وحش . کشور فنلاند همواره به دلیل مناظر زیبای بکر و دست نخورده  هم چنین اکوسیستم بزرگ و زیبای جانوران و حیوانات مورد توجه قرار گرفته است که در این فیلم مستند دریاچه های کشور فنلاند و طبیعت بکر و زیبای اطراف آنها و اساطیر باستانی این کشور را به تصویر کشیده شده است . از جمله اشخاصی که در این فیلم مستند به ایفای نقش پرداخته اند می توان از  Samuli Edelmann و هم چنین آقای  Jonathan Hutchings نام برد . فیلم مستند Tale Of A Lake 2016 از لحاظ بسیاری مورد نقد و تشویق علاقه مندان و طرفداران به این سبک از فیلم ها قرار گرفته است که از جمله می توان به فیلم برداری و  خلق صحنه ها و تصاویر زیبا و چشم نواز  ، کیفیت بسیار خوب فیلم برداری و صداگزاری های زیبا ی این محصول اشاره کرد و نام برد . در مجموع ، با جمع آوری ی همه ی فاکتور ها ی مثبت موجود در این محصول ، می توان گفت که مستند  Tale Of A Lake 2016 از نمره ی بسیار خوبی در بیشتر سایت های معتبر فیلم و سریال از آن خود کرده است . پیشنهاد می کنیم تماشای این فیلم مستند را از دست ندهید .

دانلود فیلم مستند Tale Of A Lake 2016 با کیفیت 1080p BluRay

– مشخصات فیلم مستند Tale Of A Lake 2016 :

– ژانر : مستند

– کارگردان : Marko Röhr

– استودیوی سازنده : Matila Röhr Productions

– محصول کشور : فنلاند

– تاریخ انتشار : 2016

– مدت زمان :  1 ساعت و 16 دقیقه

– زبان پخش : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 1080p BluRay

– فرمت فایل : MKV

– زیرنویس فارسی : ندارد

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– سایت مرتبط : IMDB

شما از این پس می توانید فیلم های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی ثبت نمایید .

Tale Of A Lake 2016