دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم مستند The Dangerous Life Of John McAfee 2016

جان دیوید مک آفی متولد 18 سپتامبر 1945 می باشد او یک برنامه نویس کامپیوتر آمریکا_بریتانیایی و تاجر است و شرکت نرم افزار McAfee را در سال 1987 به کمک همکاران خود تاسیس کرد و آن را تا سال 1994، با مدیریت خود اداره کرد . جان مکافی در رشته های زیادی فعالیت می کند از جمله آنتی بیوتیک های طبیعی ، شما در این مستند مشاهده می کنید که او چه کارهای خارق العاده ای می تواند انجام دهد و دوستانش راجع به او چه چیزهایی می گویند . در این فیلم شما می توانید قسمتی از زندگی جان مکافی را مشاهده کنید . جان مکافی در ماه می ادعا کرد که او و گروهش یک مشکل بزرگ در سیستم عامل اندروید پیدا کرده است و همین امر باعث شد که شرکت اندروید برای رفع این مشکل تمامی کدهای رمز نگاری شده خود را در اختیار آنها بگذارد .

دانلود فیلم مستند The Dangerous Life of John McAfee 2016

سایر توضیحات : مک آفی توانست اولین نرم افزار آنتی ویروس تجاری را توسط شرکت خود ثبت کند ، و آنها در حال حاضر تولید یک خط کامل از نرم افزار های امنیت شرکتی را بر عهده دارند . این شرکت در سال 2011  از اینتل خریداری شده و به امنیت اینتل تغییر نام پیدا ، این نرم افزار هنوز هم نام تجاری مک آفی را حفظ کرده است. ثروت مک آفی در سال 2007 با $ 100 میلیون به اوج خود رسید ، او قبل از سرمایه گذاری از بحران مالی جهانی که در  آن سال آغاز شده بود رنج می برد.او همچنین یک فعال سیاسی است که برای نامزدی حزب آزادی خواه برای رئیس جمهور ایالات متحده در انتخابات سال 2016 تلاش می کرد ، مک آفی در برنامه هایی همچون گوشی های هوشمند، یوگا، و آنتی بیوتیک طبیعی فعالیت می کند . او برای چند سال در بلیز اقامت داشت ، اما پس از چند اختلافات با مقامات در بلیز و گواتمالا، او را به ایالات متحده در سال 2013 بازگرداندند .

 

دانلود فیلم مستند The Dangerous Life of John McAfee 2016

مشخصات فیلم مستند The Dangerous Life Of John McAfee 2016 :

– ژانر : مستند

– محصول کشور : آمریکا

– شرکت سازنده : Showtime Networks

– امتیاز : 6.6/10

– تاریخ انتشار :  2016

– مدت زمان : 107 دقیقه

– زبان پخش : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720p WEBRip

– فرمت فایل : MKV

– زیرنویس فارسی : ندارد

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– سایت مرتبط : IMDB 

شما از این پس می توانید فیلم های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی ثبت نمایید

The Dangerous Life Of John McAfee 2016

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *