دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم مستند The Ivory Game 2016

اول از همه باید به این نکته اشاره کرد که مستند The Ivory Game 2016 بسیار خوب ساخته شده است و شما می توانید این موضوع را از همان ابتدا فیلم مشاهده کنید . Kief Davidson و Richard Ladkani کار بسیار خارق العاده ای انجام داده اند . آنها توانستند با هنر خود تکه های تجارت عاج را به یکدیگر چسبانده و روایت داستانی بسیار زیبایی را خلق کنند . در این مستند شاهد بسیاری زیر ساخت های مختلف هستیم، از قاتلان محلی که برای فروشندگان محلی کار می کنند گرفته تا خریداران خارجی و ثروتمند که وارد این تجارت پر سود شده اند . فیلم برداری این فیلم مستند بسیار نفس گیر و یکی از هیجان انگیزترین بخش های آن به شمار می رود و مکان آن جنوب شرقی آفریقا می باشد جایی که زیستگاه اصلی فیل ها به شمار می رود . بومی های این منطقه از این موجودات در مقابل هر نوع خطری محافظت می کنند . حامیان حیات وحش در تمام شهرهای آفریقا نظیر تانزانیا , اوگاندا و زامبیا حضور داشته و با دل و جون و انگیزه ی فراوان از این حیوانات غول آسا محافظت می کنند . سرزمین های وحشی و وسیع آفریقا چشم انداز پر زرق و برق و نفس گیری را تشکیل داده است . در هر زاویه از فیلم برداری می توان صمیمیت میان فیل ها با یکدیگر را مشاهده کرد . فیم سازان سعی کردند تا به بهترین شکل پیچیدگی های این صنعت قاچاق چند میلیاردی را به تصویر بکشند که واقعا قابل تحسین و چالش بزرگ می باشد . رویکرد مستند ” بازی عاج ” به گونه ای می باشد که شما را درگیر مسائل عاطفی می کند و به جرات می توان گفت که نمونه ی آن را در کمتر مستندی می توان یافت . خیلی مهم است که در یک مستند هر فرد وظیفه ی خود را به درستی انجام دهد از روزنامه نگار و محقق چینی گرفته تا مقامات اطلاعاتی زامبیا همه در جای درست خود سعی کردند تا یک عنوان درخوری را به وجود آورند .

دانلود فیلم مستند The Ivory Game 2016

سایر توضیحات : طیف اصلی مستند The Ivory Game 2016 ما را یاد فیلم های تعقیب و گریز می رساند جایی که شکارچیان در یک طرف و ماموران مخفی در طرف دیگر حضور دارند و با جان خود بازی می کنند با این تفاوت که این داستان واقعی می باشد . به جرات می توان گفت که حیوانی به پیچیدگی , باهوشی و عاطفی فیل نمی توان پیدا کرد . آنها می توانند نقاشی کرده , به نقاطی بروند که یکی از اعضای گروه خود را در آنجا از دست دادند و می توانند مراسم عزاداری برپا کنند . استفاده از ابزار را به درستی می دانند . در کنار دلفین ها و میمون ها آنها حافظه خارق العاده ای دارند . مستند بازی عاج توسط Kief Davidson و Richard Ladkani که هر دو از مستندسازان قابل می باشند و آثار مختلفی را در کارنامه ی هنری خود دارند ساخته شده است . آمار و ارقامی که در این مستند به تصویر کشیده می شود نشان از یک بحران عظیم دارد آن هم ورود انسان به یک موضوع پیچیده و غیر انسانی است . این آمار به قدری تکان دهنده است اگر متوجه شویم که در هر 15 دقیقه یک فیل توسط شکارچیان به دام می افتد . جمعیت فیل های آفریقایی در 100 سال گذشته 97 درصد کاهش داشته است با این سرعت آنها می توانند طی 15 سال آینده به کلی منقرض شوند . در انتها فیلم با Andrea Crosta آشنا می شویم او که یک محقق و بنیان گذار وبسایت Wildleaks می باشد یکیری فیلم برداری های مخفیانه از فروشگاه های عاج در چین دارد عاج هایی که با زرق و برق خود با قیمت صدها هزار دلار به فروش می رسند . مبادلاتی که به صورت پنهانی فیلمبرداری شدند و برخی از آنها قانونی و برخی دیگر غیر قانونی می باشند همه منابع و استدلالات خطرناکی برای حفط نسل فیل ها می باشد . Kamanga می گوید : ” من تمام ابعاد این ماجرا را به صورت شخصی برداشت نمی کنم , فقط نمی توانم ببینم که فیل ها به این صورت می میمیرند “

دانلود فیلم مستند The Ivory Game 2016

مشخصات فیلم مستند The Ivory Game 2016 :

– ژانر : مستند

– استودیوی سازنده : Terra Mater Factual Studios

– محصول کشور : استرالیا

– امتیاز : 8.2/10

– تاریخ انتشار : 4 نوامبر 2016

– مدت زمان : 112 دقیقه

– زبان پخش : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720p WEBRip

– فرمت فایل : MKV

– زیرنویس فارسی : ندارد

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– سایت مرتبط : IMDB

شما از این پس می توانید فیلم های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی ثبت نمایید

The Ivory Game 2016

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *