دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم مستند Traffic Stop 2017

در سال 2015، Breaion King معلم مدرسه آفریقایی-آمریکایی برای نقض ترافیکی جزئی در آستین، تگزاس متوقف شد – و آنچه باید رخ داده بود، یک روال معمول به سرعت دستگیر شد که به وسیله پلاگین های پلیس اسیر شد.ترافیک ایستاده به داستان Breaion King، 26 ساله معلم مدرسه آفریقایی-آمریکایی از آستین، تگزاس می گوید، که برای نقض ترافیکی معمولی متوقف شده و به صورت ناخوشایندی دستگیر می شود. او به همراه یک مأمور پلیس در مورد  اجرای قانون در آمریکا با یک مکالمه افشاگرانه در یک ماشین اسکاندینا به سر می برد. این مستند فیلم های داشک را با صحنه هایی از زندگی روزمره Breaion King به تصویر می کشد، و تصویری کاملتر از زنانی که در این برخورد ناخوشایند گرفتار شده اند.توقف ترافیک فیلم های خام از بازداشت Breaion King و مکالمه با صحنه های روزمره خود را به تصویر می کشد و تصویر پر جنب و جوش یک زن را نشان می دهد که یک زندگی بعد از ظهر با یک برخورد ناگهانی با اجرای قانون تغییر می کند.

TRAFFIC STOP2017.www.download.ir

Traffic Stop یک فیلم مستند آمریکایی در سال 2017 است که توسط کیت دیویس و دیوید Heilbroner کارگردانی شده است. این یک متوقف کننده یک افسر پلیس سفید است و در نهایت دستگیری یک مددکار مدرسه آفریقایی-آمریکایی 26 ساله آریستون، تگزاس را دستگیر می کند. این فیلم برای جایزه اسکار برای بهترین موضوع مستند کوتاه در جایزه اسکار 90 جایزه اسکار شده است.

اطلاعات فیلم مستند Traffic Stop 2017 :

کارگردان : Kate Davis

نویسنده : —

ستارگان : —

محصول کمپانی :  Q-Ball Productions

ساخت کشور : USA

+ زبان : English

ژانر : Documentary | Short

تاریخ انتشار : 14/ November /2017

مدت زمان : 31 دقیقه

زیرنویس : —

نمرات : IMDb 5.5/10

Traffic Stop 2017

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *