دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم مستند Trophy 2017

جایزه های شاول شوارتز و کریستینا کلوسویو، دلایل پیچیده ای از مسائل معاصر حفاظت و نگهداری حیوانات را در زمانی که گونه های آفریقایی خطرناک مانند فیل ها، غول پیکر و شیرها که هرگز نزدیک به انقراض هستند، بررسی می کنند.این دنبالکننده تحریکآمیز به Narquo Cultura تحسین شده Schwarz سفر بینندگان در سراسر جنگل های سرسبز آفریقا و دشت های وسیع و به بزرگترین کنسرت شکارچیان جهان در لاس وگاس برای دیدار با پرورش دهندگان و شکارچیان که مشتاقانه به حفظ حیوانات اعتقاد دارند. یک مامور مشترک از این کسب و کار ها – “اگر پرداخت می شود، آن را باقی می ماند” – خلاصه مفهوم بحث برانگیز است که اگر شما ارزش پولی را به یک حیوان اختصاص دهید، ارزش حفاظت از آن است.جایزه به فیلیپ گلاس، تولید کننده گوسفند مبتنی بر تگزاس و شکارچی طول عمر است که در تلاش برای جمع آوری “بزرگ پنج” (فیل، بوفالو، شیر، پلنگ و راینو) است. فیلیپ عمیقا به زمین و حیوانات متصل است. او روزها یا هفته ها را قبل از کشتن او در حیات طبیعی خود ردیابی می کند. او خود را یک محافظ شخصی می داند و معتقد است که دلارهایی که او در آفریقا شکار می کند، به جوامع محلی بازگردانده می شود و به حیواناتی که برای نسل های آینده احترام می گذارند، کمک می کند. این یک استدلال است که در اثر کریس مور، افسر حیات وحش زیمبابوه مطرح شده است که مبارزات ضد شکارچیان آن تا حدودی توسط شکارچیان بزرگ بازی مانند فیلیپ، یارانه گرفته است. کریس با مقامات دولتی و جوامع همکاری می کند تا مردم را از حیوانات وحشی بی خطر نگه دارد. او همچنین این حیوانات را از شکارچیان بی رحمانه محافظت می کند. عجیب و جنجال کار کریس این است که او به “طولانی ترین” برای محافظت از حیوانات در خطر انقراض می رود، فقط برای اینکه آنها را با شکارچیان جایزه کشته شوند.جوایز وارد دنیای شکار پرنده شده از طریق چارلیو گومز، بازرگان و معشوق حیوانات خود اعتراف می کند. کریستو صاحب Mabula Pro Safaris در آفریقای جنوبی است، که سالن های هدایت همه جانبه را برای شکارچیان از سراسر جهان ارائه می دهد. برای 25،000 تا 100،000 دلار، یک شکارچی می تواند یک حیوان اهلی آفریقایی بزرگ را بکشد، به قتل برساند و به خانه برساند. برای کریستو، پول زیادی از پرورش تخصص اختصاص می یابد که طعم و شادی های شکارچیان ثروتمند را فراهم می کند. حدود 70 درصد از کسب و کار کریستو از مشتریان شکار آمریکایی می آید.با افزودن یک لایه دیگر، ما ملاقات با جان Hume، بزرگترین سازنده نژاد رامین خصوصی در جهان است. هیوم معتقد است که قانونی سازی تجارت در شاخ راینو تنها راه نجات غلاف از انقراض است. هر دو سال یکبار شاخ و برگ او را برش می دهد و بیش از 5 تن شاخ ذخیره کرده است. او 50 میلیون دلار از پس انداز زندگی خود را در این پروژه سرمایه گذاری کرده است و اکنون نزدیک به 1500 رینو است. با این حال او همچنان یک شخصیت بحث انگیز و دشمن جنبش حقوق حیوانات است.همانطور که بیشتر حیوانات شناخته شده در آفریقا در حوضچه ها ناپدید می شوند، آیا شیوه های بحث برانگیز شکار و پرورش در حقیقت به افزایش تعداد می تواند کمک کند؟ آیا می توان ارزش یک حیوان را تعیین کرد و آن را حفظ کرد؟ چه چیزی باعث می شود انسان حق حیوانات خود را بگذارد و تصمیم بگیرد که آیا آنها زندگی می کنند یا می میرند؟ و آیا آینده ای واقعی برای یک “طبیعی” جهان در دنیای سریع سرمایه داری ما وجود دارد؟ در Safari غنای سینمایی Schwarz و Clusiau، هر چیزی ممکن است، و هیچ چیز همانطور که شما انتظار دارید…..

Trophy 2017.www.download.ir

محصول مشترک  UK | Namibia | South Africa | Zimbabwe | USA به کارگردانی ، Christina Clusiau و Shaul Schwarz که در تاریخ 8 September 2017 برای اولین بار در کشور آمریکا به نمایش در آمد.

اطلاعات فیلم مستند Trophy 2017 :

کارگردان : Christina Clusiau, Shaul Schwarz

نویسنده : —

ستارگان : Philip Glass, Christo Gomes, John Hume

محصول کمپانی :  Candescent Films, Pulse Films, Reel Peak Films

ساخت کشور : UK | Namibia | South Africa | Zimbabwe | USA

+ زبان : English

ژانر : Documentary

تاریخ انتشار : 8 September 2017

مدت زمان : 1 ساعت و 48 دقیقه

زیرنویس : —

نمرات : IMDb 7.3/ 10 — RoTo 98% — Meta 80%

Trophy 2017

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *