دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم مستند Wait for Your Laugh 2017

زندگی و حرفه کمدی رز ماری توسط مصاحبه با دوستان و همکاران و همچنین فیلم های خانگی که توسط هنرپیشه خود شلیک شده است، مستند شده است.بزرگترین داستان بی حد و حصر در شوهای است همچنین طولانی ترین کار آن تا به حال. رز ماری ستاره یک کودک قبل از شرلی تمپل متولد شد، خواند برای آل کاپون، اولین کازینو بزرگ در لاس وگاس را باز کرد و جهان را با بازی یک نویسنده زن در “دیک ون دایک نمایش” وقتی که پای زنان با تلویزیون باز می شود و تغییر ایجاد میکند. . این مستند جدید با داستان های سرگرمی آمریکایی از طریق چشم خواننده افسانه ای، با فیلم های نادر و مصاحبه های متعدد از همکاران مشهور خود، داستان های وودیل، رادیو، برادوی، فیلم، تلویزیون و … را در بر می گیرد.مستند جذاب در مورد 9 دهه خود را به عنوان یک بازیگر، دو برابر به عنوان یک تاریخ از کسب و کار 20 قرن نشان می دهد، با تمرکز بر واریته، کمدی رادیویی اوایل، تولد لاس وگاس و تکامل ستاره زن.مستند ویژگی های مصاحبه با بسیاری از ستاره های باقی مانده که با رز ماری کار می کرد، از جمله ون دایک، کارل ریندر دیک و پیتر مارشال. فیلم، کارگردانی جیسون ویز، همچنین دارای فیلم رنگ پشت صحنه از “Dick Van Dyke Show” و برنامه های دیگر که در آن رز ماری ظاهر شد.

Wait for Your Laugh 2017.www.download.ir

محصول 2017 کمپانی Forgotten Man Films که به دیگر آثار این کمپانی می توان به سریال The Swan اشاره نمود. کارگردانی این مستند بر عهده Jason Wise و نویسندگی آن Christina Tucker, Jason Wise و با حضور ستارگانی همچون Perry Botkin Jr., Deacon Conroy, Tim Conway .

برنده جایزه بین المللی : Hot Springs Documentary Film Festival 2017

اطلاعات فیلم مستند Wait for Your Laugh 2017 :

کارگردان : Jason Wise

نویسنده : Christina Tucker, Jason Wise

ستارگان : Perry Botkin Jr., Deacon Conroy, Tim Conway

محصول کمپانی :  Forgotten Man Films

ساخت کشور : USA

+ زبان :English

ژانر : Documentary | Comedy

تاریخ انتشار : November 2017

مدت زمان : 1 ساعت و 25 دقیقه

زیرنویس : —

نمرات : IMDb 8.3 — RoTo 89% —Variety 4/5

Wait for Your Laugh 2017

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *