دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم مستند What Lies Upstream 2017

در این داستان کارآگاه کلاسی، فیلمساز تحقیقاتی کالن هاباک به غرب ویرجینیا سفر می کند تا حقیقت را در پشت یک نشت شیمایی گسترده پیدا کند که ماه ها بدون آب آشامیدنی 300000 نفر را ترک می کند. اما زمانی که هاباک کشف یک توافق ناخوشایند بین شرکت های شیمیایی و بالاترین سطوح حکومت می کند، تحقیقات در مسیر وحشتناکی قرار می گیرند و ما حقیقت ترسناکی را در مورد آنچه که در بالا از همه ماست، می آموزیم.در این هیجان سرسختانه سیاسی، تحقیق در مورد یک مارپیچ نشت شیمیایی به ادعای کل سیستم به منظور حفاظت از آب آشامیدنی، نشان داد که مخفی شدن در بالاترین سطح دولت است.ین فیلم با یک نشت شیمیایی از یک مرکز شیمایی کارخانه / ذخیره سازی آغاز می شود که بلافاصله پس از ایستگاه تصفیه آب غرب ویرجینیا که ساکنان پایین دست آن بلافاصله به جهان اطلاع می دهند که چیزی با آب خود اشتباه است، آغاز می شود…..

What Lies Upstream 2017.www.download.ir

محصول 2017 میلادی کشور آمریکا به کارگردانی و نویسندگی Cullen Hoback یک مستند مستقل اجتماعی سیاسی که در تاریخ   20 January 2017 برای اولین بار در کشور آمریکا به نمایش درآمد.این مستند تا کنون برنده و نامزد جوایز از جشنواره های : Dallas International Film Festival 2017 و Seattle International Film Festival 2017 نیز گردیده است.

اطلاعات فیلم مستند What Lies Upstream 2017 :

کارگردان : Cullen Hoback

نویسنده : Cullen Hoback

ستارگان : Dr. Marc Edwards, Dr. Rahul Gupta, Dr. Mona Hanna-Attisha

محصول کمپانی : —

ساخت کشور : USA

+ زبان : English

ژانر : Documentary | Mystery

تاریخ انتشار : 20 January 2017

مدت زمان : 1 ساعت و 25 دقیقه

زیرنویس : —

نمرات : IMDb 8.5/10 — RoTo 100% — Meta 80%

What Lies Upstream 2017

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *