دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم مستند What the Health 2017

این فیلم به نام “فیلم بهداشتی که سازمانهای بهداشتی آن را نمیخواهند برای دیدن” تبلیغ کنید، این فیلم به عنوان کپ آندرسن به عنوان مصاحبه با پزشكان و سایر افراد در مورد رژیم غذایی و سلامتی مطرح می شود. آندرسن همچنین نشان داده است که در تلاش برای تماس با نمایندگان سازمان های بهداشتی مختلف است اما با پاسخ های خود ناراضی هستند. از طریق مصاحبه های دیگر او ادعا می کند ارتباط بین گوشت، لبنیات، و صنایع دارویی، و نیز سازمان های مختلف بهداشتی. خلاصه ای از آن این است که مشکلات جدی سلامت ناشی از مصرف گوشت و محصولات لبنی است و توطئه ای برای پوشش دادن آن وجود دارد.آنچه که سلامت یک فیلم مستند کوتاه مدت است از فیلمسازان برنده جایزه Cowspiracy، که به دنبال سفر هیجان انگیز فیلمساز ناخوشایند، کیپ آندرسن، به عنوان او را در معرض اثرات غذاهای صنعتی حیوانات بسیار پردازش شده بر سلامت شخصی و جامعه بیشتر، و تحقیق می کند که چرا سازمان های بهداشتی مداوم، به رغم مطالعات پزشکی و مطالعات پزشکی، مطالعات پزشکی و تحقیقاتی نشان می دهند که اثرات زیان آور این محصولات در سلامت ما، به ترویج صنعت ادامه می دهد.

What the Health.2017.www.download.ir

آنچه که سلامت یک فیلم مستند 2017 است که تاثیرات بهداشتی مصرف گوشت و لبنیات را مورد انتقاد قرار می دهد و از شیوه های سازمان های بهداشتی و دارویی پیشرو است. هدف اصلی آن حمایت از رژیم غذایی گیاهی است.این مستند توسط تعدادی از پزشکان،متخصصان تغذیه،و روزنامه نگاران تحقیقاتی مورد انتقاد قرار گرفته است، زیرا آنچه که آنها به عنوان علیت گیج کننده با همبستگی، انتخاب گیلاس مطالعات علمی، استفاده از منابع متعصبانه، تحریف یافته های مطالعه و استفاده از “اطلاعات ضعیف و غیر موجود”.

اطلاعات فیلم مستند What the Health 2017 :

کارگردان : Kip Andersen, Keegan Kuhn

نویسنده : Kip Andersen, Keegan Kuhn

ستارگان : Kip Andersen, Larry Baldwin, Neal Barnard 

محصول کمپانی : A.U.M. Films & Media

ساخت کشور : USA

+ زبان : English

ژانر : Documentary

تاریخ انتشار :  7 March 2017

مدت زمان : 1 ساعت و 37 دقیقه

زیرنویس : —

نمرات : IMDb 7.8/10

What the Health 2017

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *