دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم مستند Wild Canada

Wild Canada : یک فیلم مستند زیبا در ژانر طبیعت – حیاط وحش می باشد که تولید سال 2014 محصول کشور بریتانیا است . این فیلم مستند در شرکت فیلم سازی بزرگ Canada Media Fund ساخته و معرفی شده است . این کمپانی یکی از بزرگ ترین شرکت های رسانه ای دنیا ست که تا کنون خالق مستند های بسیاری با موضوع طبیعت و حیاط وحش بوده است که از محصولات معروف ساخته شده در این کمپانی می توان از مستند Cosmic Vistas تولید سال 2012 و فیلم Fearless سال 2015 و البته مستند معروف The Poisoned Chalice تولید سال 2011 نام برد . فیلم های مستند در ژانر طبیعت و حیاط وحش از دیر باز تا کنون طرفداران و دنبال کننده های بسیاری در سرتاسر دنیا را به خود علاقه مند کرده است که از جذاب ترین فیلم های مستند ساخته شده در این ژانر می توان از فیلم Iceland Land of Ice and Fire تولید سال 2013 و یکی از بهترین و موفق ترین ها در این زمینه یعنی مجموعه مستند های Planet Earth که از سال 2006 تا کنون در حال تولید و پخش است نام برد . تماشای این مستند برای تمامی گروه های سنی مناسب می باشد .

دانلود مستند Wild Canada با کیفیت HDTV 720p

سایر توضیحات : این فیلم مستند ، مارا با حیاط وحش و مناظر بسیار زیبا و شگفت انگیز کشور کانادا آشنا می کند . جایی که انواع و اقسام موجودات زنده و اکو سیستم اعجاب انگیز  و برزگ آن در کنار کوهها صخره ها ، دریاچه ها و جنگلهای انبوه چشم نواز ، فیلم برداران و سازندگان فیلمهای مستند حیاط وحش را بر آن داشت تا دست به کار شوند و مستند زیبای Wild Canada را به زیبا ترین شکل ساخته و در دسترس ما قرار دهند . در مجموع ، مستند Wild Canada را می توان یکی از کامل ترین ها در سبک خود خواند چرا که در بیشتر سایت های معرفی فیلم های روز دنیا از نمره بسیار خوبی بر خوردار شده است . پیشنهاد می کنیم دیدن این مستند زیبا را از دست ندهید .

دانلود مستند Wild Canada با کیفیت HDTV 720p

مشخصات فیلم مستند Wild Canada :

– ژانر : مستند

– کارگردان : Jeff Turner

– نویسنده : Jeff Turner

– استودیوی سازنده : Canada Media Fund

– محصول کشور : آمریکا – کانادا

– تاریخ انتشار : 2014

– مدت زمان : 1 ساعت

– زبان پخش : انگلیسی

– کیفیت نمایش : HDTV 720p

– فرمت فایل : xvid

– زیرنویس فارسی : ندارد

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– سایت مرتبط : IMDB