دانلود فیلم مستند Wild Pacific 2009

مجموعه ای مستند در مورد زندگی در سازگار با شرایط جنوب غربی اقیانوس آرام، یک منطقه وسیع آبزی با تعداد نامنظم جزایر. هر دو حیات وحش و فرهنگ انسانی در یک نوع منحصر به فرد توسعه یافته است که عمدتا به دلیل شرایط طبیعی مانند فاصله های بزرگ، عمق دریا، جریان و باد تعیین می شود.

در 6 قسمت ارائه شده است که به اختصار 6 قسمت شرح داده می شود:

قسمت اول : قسمت آغازین، یک مرور کلی از تاریخ طبیعی این منطقه را ارائه می دهد، و برخی از مضامین را که در برنامه های بعدی مورد بررسی قرار می گیرند معرفی می کنند. اقیانوس آرام جنوبی یک منطقه وسیع را پوشش می دهد و کمتر از 1٪ زمین است که از جزایر هاوایی در شمال از استوا به نیوزیلند در جنوب است. در جزیره Macquarie، جنوب دریایی قبل از قطب جنوب، بهار می رسد ورود تعداد زیادی از مهر و موم فیل و ….

قسمت دوم : قسط دوم به چگونگی استقرار گیاهان، حیوانات و انسان ها حتی در جزایر دور افتاده نگاه می کند. بیشتر پیشگامان از غرب می آیند، و نیویورک به عنوان پلت فرم راه اندازی عمل می کند. تمساح ماهی آب شور یکی از گونه هایی است که می توانست عبور 60 مایلی را به جزیره بعدی سلیمان بفروشد. تخم ریزی عظیمی از گروههای موجود در یک جزیره سلیمان جزیره، میلیون ها تخمک را آزاد می کند که در جریان اقیانوس ها برای ایجاد جمعیت های جدید حرکت می کن و ..

قسمت سوم :برنامه سوم از مناطق گرمسیری شروع می شود، که در آن یک گوساله نهنگ سفید سفید باقی می ماند نزدیک به مادرش. داستان قرن نوزدهم اسکس، که هرکدام از آنها در قایقهای زندگی خود پس از حملات اسپرم نهنگ به سر می برد، برای نشان دادن مشکل زنده ماندن در اقیانوس آزاد استفاده می شود. و ..

قسمت چهارم : قطعه چهارم با فیلم های نادر Kavachi، آتشفشان زیرین، فوران می شود. جزایر اقیانوس آرام جنوبی به طور معمول از لحاظ آتشفشانی محسوب می شود، و از جمله هاوایی ها یکی از جوان ترین هستند. رودخانه های Kilauea از گدازه جریان مستقیم به دریا، جایی که آنها به سرعت شلیک و آزاد بخار انفجاری و …

قسمت پنجم :برنامه پنجم به حیوانات عجیب و غریب اقیانوس آرام جنوبی نگاه می کند. گونه ها رفتار جدیدی را برای استفاده از نیش های زیست محیطی به وجود آورده اند. در گینه نو، کنگوها مانند dingiso تبدیل به طبیعت شده اند و محل میمون ها را می گیرند. فقدان شکارچیان بر روی زمین پرندگان بی پرواز بیشتر از هر جای دیگری در زمین، از جمله Kagu از کالدونیای جدید به ارمغان آورده است. و …

قسمت ششم : قسمت نهایی تمرکز بر مشکلات زیست محیطی جنوب اقیانوس آرام است. تغییر آب و هوا، بسیاری از جزایر را تهدید می کند، زیرا آنها در معرض تهدید قرار دارند و می توانند در اثر افزایش دریاها فرو ریخته شوند. در Tuvalu، آب دریا حباب از طریق زمین در جزر و مد بالا، ساخت تخلیه یک امکان واقع بینانه است و …

Wild Pacific 2009.www.download.ir

جنوب اقیانوس آرام (وحشی اقیانوس آرام در ایالات متحده) یک سریال مستند طبیعت بریتانیایی است که از بخش تاریخ طبیعی بی بی سی است که در تاریخ 10 می 2009 در BBC Two پخش شده است. این سری شش بخش، تاریخ طبیعی جزایر منطقه اقیانوس آرام را بررسی می کند ، از جمله بسیاری از آتلان مرجانی و نیوزیلند. این کاملا با کیفیت بالا فیلم برداری شد. جنوب اقیانوس آرام تولید شده توسط Channel Discovery و تهیه کننده سری Huw Cordey بود. آن را به وسیله برکت کامبربچ نقل کرده است. فیلمبرداری بیش از 18 ماه در نقاط مختلف دورافتاده در اطراف اقیانوس آرام شامل موارد زیر است: Anuta (جزایر سلیمان)، جزایر بانک، جزایر فرانسوی فرگوسن، پاپوا گینه نو، پالمیرا، کینگمن ریفه، توووالو، پالائو، جزایر کارولین، تواموتوس و جزیره تانا در وانواتودر 6 می 2009، بی بی سی در سراسر جهان یک کلیپ کوتاه از موج موجک بزرگ Dylan Longbottom گشت و گذار در حرکت کند، فیلم با کیفیت بالا به عنوان پیش نمایش از این سری، جذب واکنش بسیار مثبت در وب سایت به اشتراک گذاری ویدیو یوتیوب این مجموعه در تاریخ 15 ژوئن 2009 در دی وی دی و دیسک Blu-ray منتشر شد. در پایان هر قسمت پنجاه دقیقه ای، یک لحظه ده دقیقه ای به چالش های فیلمبرداری سری نگاه می کند.این مجموعه توسط Discovery International در ایالات متحده آمریکا تحت عنوان Wild Pacific تهیه شده است. روایت توسط مایک روو ارائه شده است.این سریال بخشی از رشته “قاره ها” واحد تاریخ طبیعی است. پیش از این، چین وحشی در سال 2008 و پس از آن ماداگاسکار در سال 2011 بود.

اطلاعات فیلم مستند Wild Pacific 2009 :

+ کارگردان : —

+ نویسنده :  David Mitcham

+ ستارگان : Benedict Cumberbatch, Mike Rowe, Richard Wollocombe

+ محصول کمپانی :  British Broadcasting Corporation (BBC), Discovery Channel

+ ساخت کشور : UK | USA

+ زبان : English

+ ژانر : Documentary

+ مدت زمان : 5 ساعت و 53 دقیقه

+ زیرنویس : —

+ نمرات : IMDb 8.8/10

Wild Pacific 2009

 

  • 2 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *