دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم مستند Wizard Mode 2016

Wizard Mode 2016 : یک فیلم بسیار زیبا در ژانر مستند است که در سال 2016 و محصول کشور کانادا می باشد . استودیو ی Salazar Film نام کمپانی ی سازنده ی این فیلم مستند است که از شرکت های تازه تاسیس اما موفق در زمینه ی تولید و عرضه ی فیلم است که از دیگر کار های این کمپانی می توان به فیلم Ship تولید سال 2014 اشاره کرد . کارگردان این مستند نیز آقای Jeff Petry نام دارد که از محصولات پر بازدید این کارگردان می توان از فیلم All in with Laila Ali محصول سال 2014 و فیلم Bullit: The Documentary تولید سال 2013 و البته فیلم جنجالیه Ship محصول سال 2014 نام برد . و اما ژانر “مستند” به علت حقیقت و واقعی بودن داستان و محتوای فیلم ساخته شده ، از جمله پر طرفدار ترین سبک ها در بین محصولات رسانه ای به شمار می رود که تقریبا از سال 1920 کشف و در دست ساخت قرار گرفت و از بهترین و تاثیر گذار ترین ها در این میان می توان به فیلم هایی چون The Fourth Phase و هم جنین فیلم Who Took Johnny محصول سال 2014 و البته فیلم محبوب Kevin Hart: What Now? تولید سال 2016 اشاره کرد . لازم به ذکر است که فیلم Wizard mode نامزد دریافت چند جایزه نیز از سوی فستوال Hot Docs Canadian International Documentary Festival نیز شده است .

دانلود فیلم مستند Wizard Mode 2016 با کیفیت 1080p WEBRip

سایر توضیحات : مستند Wizard Mode 2016 یک فیلم با موضوع بیوگرافی است . داستان اصلی ی این فیلم مستند ، زندگی ی یک بازیکن پین بال معروف به نام  Robert Gagno را روایت می کند . وی از یک خانواده ای ایتالیایی کانادایی به دنیا آمده است و به مسافرت و هم چنین ورزش هاکی نیز علاقه دارد. او با استفاده از هوش و ذکاوت بالای خود، در بازی پین بال بسیار حرفه ای است . از جمله کسانی که در این مستند به ایفای نقش اصلی پرداخته اند می توان از Kathy Gagno, Maurizio Gagno و بازیگر اصلی ی داستان یعنی Robert Gagno  تان برد . فیلم مستند Wizard Mode 2016 از جهات بسیاری مورد نقد و تشویق علاقه مندان به این سبک از فیلم ها قرار گرفته است که از جمله می توان به داستان درگیر کننده و هیجان انگیز ، کیفیت بسیار خوب فیلم برداری و صداگزاری های زیبا ی این محصول اشاره کرد و نام برد . در مجموع ، با جمع آوری ی همه ی فاکتور ها ی مثبت موجود در این محصول ، می توان گفت که مستند Wizard Mode 2016 از نمره ی بسیار خوبی در بیشتر سایت های معتبر فیلم و سریال از آن خود کرده است . پیشنهاد می کنیم تماشای این فیلم مستند را از دست ندهید .

دانلود فیلم مستند Wizard Mode 2016 با کیفیت 1080p WEBRip

– مشخصات فیلم مستند Wizard Mode 2016 :

– ژانر : مستند – بیوگرافی

– کارگردان :Jeff Petry

– استودیوی سازنده : Salazar Film

– محصول کشور : کانادا

– تاریخ انتشار : 2016

– مدت زمان :  1 ساعت 22 دقیقه

– زبان پخش : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 1080p WEBRip

– فرمت فایل : MKV

– زیرنویس فارسی : ندارد

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– سایت مرتبط : IMDB

شما از این پس می توانید فیلم های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی ثبت نمایید .

 Wizard Mode 2016