دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم Garfield 2 2006 + دوبله فارسی

Garfield 2 2006 در سال 2006 توسط کمپانی 20th Century Fox ساخته شده است . کارگردانی این فیلم انیمیشن بر عهده Tim Hill بوده است که یکی از کارگردانان موفق درزمنیه ساخت فیلم انیمیشن می باشد و سابقه ساخت فیلم های انیمیشن موفقی چون Alvin and the Chipmunks و Hop را در کارنامه هنری خود دارد و برای ساخت این فیلم های انیمیشن موفق به کسب جوایز بسیاری نیز شده است .

خلاصه داستان :جان بروکل برای یک سفر تفریحی به انگلستان سفر می کند و گربه دوست داشتنی اش گارفیلد را نیز به همراه خود می برد . هنگامی که جان و گارفیلد به فرودگاه می رسند ، بر اثر یک اشتباه افراد حاظر در فرودگاه گارفیلد را به جای گربه سلطنتی به کاخ می برند و گربه سلطنتی نیز به محل زندگی گارفیلد انتقال پیدا می کند . در ادامه گارفیلد که برای اولین بار طعم زندگی دلخواه خود را چشیده است ، شروع به حکمرانی در محل زندگی جدیدش می کند ، اما بزودی متوجه می شود که این زندگی جدید توسط لرد دارگیس شیطانی تحدید می شود و او باید برای جلوگیری از نابودی زندگی خویش تمام تلاش خود را بکند .

دانلود فیلم Garfield 2 2006

ژانر : فیلم , ماجراجویی , اکشن

کارگردان : Tim Hill

شرکت سازنده : 20th Century Fox

محصول کشور : ایالات متحده

تاریخ انتشار : 2006

مدت زمان : 78 دقیقه

زبان پخش : انگلیسی

کیفیت نمایش : DVDRIP

فرمت فایل : MKV

زیرنویس فارسی : بزودی

پیوند : IMDB

به روز رسانی :

1396/12/21 دوبله فارسی و نسخه دو زبانه اضافه شد .
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *