دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم Legend 2015

Legend 2015 در سال 2015 توسط کمپانی Cross Creek Pictures ساخته شده است . کارگردانی این فیلم سینمایی بر عهده Brian Helgeland بوده است که یکی از کارگردانان موفق درزمینه ساخت فیلم سینمایی می باشد و سابقه ساخت فیلم های سینمایی موفقی چون The Order و Payback: Straight Up را در کارنامه هنری خود دارد و برای ساخت این فیلم های سینمایی موفق به کسب جوایز بسیاری نیز شده است . تام هاری که بیش از این او را با فیلم dark Knight Rises به یاد دارید در این فیلم در نقش دوقولوهای گنگستری ظاهر می شود که در انگلستان زندگی می کردند و از قدرت بسیاری در آن دوران برخوردار بودند .

خلاصه داستان : این فیلم روایتگر داستان دو برادر دوقولو می باشد که در دهه 60 فعالیت می کردند . رجی و رانی دو برادر می باشند که در لندن زندگی می کنند و از لحاظ ظاهری کاملا به یکدیگر شباهت دارند ولی از لحاظ رفتاری متفاوت هستند . مرکز فعالیت آنها شهر لندن در انگلستان بوده است و این دو از معروف ترین و مخوف ترین جنایتکاران انگلیسی می باشند که با برقراری یک امپراطوری قدرتمند توانسته بودند در دوران خود به قدرت بسیاری در جامعه دست یابند .

دانلود فیلم Legend 2015

مشخصات دیگر :

– ژانر : اکشن – درام

– کارگردان : Brian Helgeland

– شرکت سازنده : Cross Creek Pictures

– بازیگران : Tom Hardy – Emily Browning – Taron Egerton

– محصول کشور : ایالات متحده

– تاریخ انتشار : 2015

– مدت زمان : 132 دقیقه

– زبان پخش : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 1080Bluray

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس فارسی : بزودی

– پیوند : IMDB

به روز رسانی :

1394/10/27 کیفیت 1080Bluray اضافه شد .
  • 4 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *