دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم سینمایی دوازده قدرتمند همراه با زیرنویس فارسی

فیلم دوازده نیرومند ، داستان روزهای ترسناک بعد از جریانات رخ داده در روز ۱۱ سپتامبر را حکایت می‌کند و درباره‌ی گروهی سرباز هست که به یک منطقه‌ی جنگی فرستاده می‌شوند تا یک ماموریت فوق‌العاده مهم و خطرناک را با موفقیت به اتمام رسانند.این گروه به افغانستان فرستاده شدند تا تحت رهبری یک کاپیتان جدید با یک جنگ سالار افغان همکاری کنند تا طالبان را از بین ببرند. اما در این راه با مشکلات و چالش های زیادی رو برو می شوند و باید خود را از محلکه نجات دهند و در این فیلم رشادت های آن ها را خواهیم دید.

*این فیلم توسط تیم دانلود فارسی بازبینی و سانسور شده است*

دانلود فیلم Twelve Strong 2018

سایر توضیحات: فیلم سینمایی Twelve Strong 2018 ، فیلمی اکشن و جنگی محصول سال ۲۰۱۸ به کارگردانی Nicolai Fuglsig است. در این فیلم کریس همسورث بازیگر بسیار معروف سینمای جهان به ایفای نقش می‌پردازد. فیلمنامه این اثر توسط Ted Tally به بهترین شکل ممکن با اقتباس از رمانی به نام Horse Soldiers به رشته تحریر درآمده است. موسیقی آن را نیز Lorne Balfe نواخته است. فیلم سینمایی دوارده نیرومند توسط کمپانی Alcon Entertainment تولید شده است و حق پخش آن به شرکت Warner Bros. Pictures تعلق دارد.

مشخصات فیلم سینمایی Twelve Strong 2018:

– ژانر : درام – جنگی

– کارگردان : Nicolai Fuglsig

– نویسنده : Ted Tally

– استودیوی سازنده : Warner Bros. Pictures

– محصول کشور : آمریکا

– تاریخ انتشار : 19 ژانویه 2018

– مدت زمان : 2 ساعت و 10 دقیقه

– زبان پخش : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 1080p

– فرمت فایل : MP4

– زیرنویس فارسی : دارد (چسبیده به فیلم)

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– سایت مرتبط : IMDB

Twelve Strong 2018

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *