دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود مجله Xbox The Official Magazine UK February 2018

Xbox The Official Magazine UK مجله رسمی ایکس باکس راهنمای رسمی بازی ها و هرآنچه که به ایکس باکس مرتبط می باشد، می شود. این مجله که یکی از معروف ترین مجله های بازی دنیا می باشد شامل مطالبی از قبیل اخبار مربوط به بازی ها و کنسول ها، پیش نمایش بازی های در دست انتشار، قابلیت ها و بررسی های مربوط به بازی های بزرگ برای ایکس باکس یک و ایکس باکس 360 می باشد که به قلم افراد خبره و ماهر نگارش می شود و در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد. اغلب بازی های ارائه شده در دنیا نسخه های مربوط به رایانه و پلی استیشن را هم دارا می باشند، بنابراین تمام کسانی که علاقه مند به بازی های ویدئویی می باشند می توانند از این مجله به عنوان یک منبع معتبر و قوی بهره ببرند.

سایر مشخصات : این مجله تمامی بازی های نسل هفتم و نسل هشتم را به طور کامل پوشش می دهد. همچنین می توانید از تحلیل ها و نقدهای مربوط به بازی ها و کنسول ها که به طور کاملا تخصصی در این مجله پرداخته می شود استفاده کنید. با آگاهی کامل به انتخاب وخرید بازی های ویدئویی دست بزنید و این امر تنها با مطالعه مطالب جامع و صحیح و به دور از تعصب و حاشیه امکان پذیر است.

دانلود مجله Xbox The Official Magazine UK

 – زبان مجله : انگلیسی

– فرمت : PDF

– کیفیت : HD

Xbox The Official Magazine UK

به روز رسانی :

1396/11/09 نسخه جدید اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *