دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود مجموعه افکت های کارتونی برای افترافکت Videohive Toons Tool 2

Toons Tool 2 یک مجموعه ی بزرگ و کامل موشن گرافیک می باشد که افکت های کارتونی بسیار زیبایی را در اختیار شما کاربران افتر افکت قرار می دهد. تمامی عناصر موجود در این پروژه دارای شکل وکتور هستند، به این ترتیب شما می توانید اندازه ی آن ها را بدون از دست دادن کیفیت تغییر دهید. این پکیج به شما کمک می کند تا بتوانید ظاهری زیبا و مدرن را به پروژه های افتر افکت خود اضافه نمائید. گزینه های شما برای خلق افکت های جذاب به عناصر موجود در این پروژه محدود نمی شود، بلکه شما می توانید با ترکیب کردن و تطابق افکت ها و انیمیشن، آیتم های بسیار بیشتری را برای پروژه های خود ایجاد نمائید. این پکیج قابل استفاده در نسخه های CC 2018, CC 2017, CC 2016, CC 2015, CC 2014, CC, CS6, CS5.5, CS5 نرم افزار ادوبی افتر افکت است و امکان تغییر رنگ و اندازه نیز در آن وجود دارد.

سایر توضیحات: “ویدئو هایو” یکی از بزرگترین وبسایت ها در زمینه ی خرید و فروش پروژه های افتر افکت، موشن گرافیک و فوتیج می باشد که طرفداران بسیار زیادی را در سراسر دنیا به همراه دارد. قالب های این شرکت تمامی موضوعات مختلف را پوشش می دهد و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. پروژه های ارائه شده توسط این وبسایت دارای قابلیت ویرایش و شخصی سازی می باشد.

Videohive Toons Tool 2 FX Kit center

ویژگی های مجموعه افکت های کارتونی برای افترافکت Videohive Toons Tool 2 :

– سازگار با نسخه های افتر افکت CC 2018, CC 2017, CC 2016, CC 2015, CC 2014, CC, CS6, CS5.5, CS5

– رزولوشن قابل تغییر

– دارای کنترل مخصوص رنگ

– بدون نیاز به پلاگین

– حاوی ویدئوی راهنما

– رندرینگ سریع

– دارای ساختار حرفه ای

– شخصی سازی آسان

Videohive Toons Tool 2 FX Kit

  • 3 replies
    1. hurricane says:

      سلام ممکنه پکیج کامل قالبهای اماده افتر افکت واسه اینستاگرام رو تو سایت اضافه کنید ادرس سایت هم این هستenvato.com

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *