دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود مجموعه انیمیشن آموزشی Between the Lions

Between the Lions داستان این انیمیشن آموزشی در مورد خانواده ای از شیرها می باشد که به صورت انسان نما بوده و بسیار مدرن در یک کتابخانه ی مجلل و بزرگ زندگی می کنند . تکنولوژی نظیر کامپیوتر , ماوس و کیبورد در اختیار آنها قرار دارد . هدف این مجموعه ترویج سواد و خواندن است و شاید قابل توجه ترین نکته در هر قسمت معرفی و ارائه ی یک کتاب مصور توسط یکی از شیرها برای مخاطبان می باشد و پیشنهاد خواندن آن را به مخاطبان می دهد . موضوعیت اکثر کتاب های معرفی شده در مورد افسانه های شناخته شده و اسطوره های باستانی می باشد . آموزش ها اکثرا در قالب یکسری داستان های آموزنده می باشد . وجود انیمیشن های ساده در لابه لای برنامه از ویژگی های این برنامه ی کودک محور به شمار می رود . مهمترین ویژگی این برنامه خارج نشدن آن از محیط کتابخانه می باشد که این خود بار آموزشی را بیشتر می کند .
مجموعه انیمیشن آموزشی Between the Lions یک مجموعه تلوزیونی محصول استودیوی PBS Kids می باشد که برای ترویج خواندن و نوشتن کودکان ساخته شده است . این شو محصول مشترک WGBH در بوستون و Sirius Thinking, Ltd در شهر نیویورک می باشد . این مجموعه توانست در بین سال های 2001 تا 2007 برنده 7 جایزه ی امی شود . مخاطب آن را کودکان 5 الی 8 ساله تشکیل می دهد پخش آن از سال 2000 آغاز شد و در قالب 10 فصل و 130 قسمت تا سال 2010 ادامه داشت . Fred Newman و دکتر Ruth Westheimer از جمله چهره های شناخته شده می باشند که در کنار عروسک ها به اجرای برنامه پرداخته اند .

نام: Between the Lions
شرکت سازنده: WGBH Kids
تاریخ انتشار: 2000-2010
کیفیت: 720
زیرنویس: ندارد
زبان: انگلیسی
محصول کشور: آمریکا
فرمت فایل: mkv
کارگردان: Fred Newman , Ruth Westheimer
رمز فایل: www.download.ir
  • 10 replies
    1. زهرا says:

      سلام
      ضمن تشکر، حدود 50 قسمت از کل 130 قسمت باررگذاری شده است
      لطفا بقیه قسمتها را نیز بارگذاری کنید

      پاسخ دادن
      • محمد says:

        سلام،
        متاسفانه به دلیل قدیمی بودن انیمیشن، یه مدت طول می کشه اما در سریع ترین زمان ممکن لینک ها رو اضافه می کنیم.

        پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *