دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود مجموعه انیمیشن The Oscar Nominated Short Films 2017 Animation

مراسم اسکار هرساله نمایش دهنده تعدادی از بی نظیر ترین آثار هنری آن سال می باشد که توسط اکادمی آوارد انتخاب می شوند و در پایان هر سال به آنها جوایزه اسکار اهدا می شود . فیلم های انتخاب شده در این مراسم باید فیلترهای کیفی بسیاری را رعایت کرده باشند و در سبک خود بهترین باشند . بخش انیمیشن های مراسم اسکار هرساله مورد توجه بخش عمده ای از سینماگران و هنر دوستان می باشد ، زیرا این بخش تبدیل به مدیوم جدیدی برای روایت داستان امروزه دنیا شده است و استعداد های درخشانی در حال فعالیت در این بخش می باشند ، نکته جالب تر این می باشد که بخش فیلم های کوتاه اکادمی چند سالی است که مهمان انیمیشن های کوتاه نیز شده است که در این بخش شما شاهد پنج فیلم انیمیشن کوتاه انتخاب شده برای جایزه اسکار خواهید بود .

دانلود مجموعه انیمیشن The Oscar Nominated Short Films 2017 Animation

سایر توضیحات : مراسم The Oscar Nominated Short Films 2017 Animation سال 2017 به زودی اجرا می شود و سرانجام تکلیف جوایز و برندگان آن مشخص می شود اما بد نیست که پیش از آن نگاهی به یکی از بخش های جذاب امسال داشته باشیم . بخش انیمیشن های کوتاه مراسم امسال مهمان تعدادی از بهترین فیلم سازان جوان و باتجربه سال های اخیر می باشد ، بطوری که می توان گفت بخش انیمیشن های کوتاه امسال یکی از بخش های جذاب این مراسم می باشد . انیمیشن های Borrowed Time , Pearl , Blind Vaysha , Pear Cider و Cigarettes. فیلم هایی می باشند که نامزد دریافت جایزه شده اند . مسلما انتخاب یکی از این فیلم ها به عنوان برنده یکی از سخت ترین کارهای هیئت ژوری می باشد زیرا تمامی این فیلم ها داستانی درگیر کننده ، شخصیت هایی جذاب و فضایی بسیار گیرا دارند که انسان با تماشای یکباره آنها به عمق وجودی آنها پی نخواهد برد . The Oscar Nominated Short Films 2017 Animation مجموعه ای از این فیلم های جذاب می باشد .

دانلود مجموعه انیمیشن The Oscar Nominated Short Films 2017 Animation

مشخصات انیمیشن The Oscar Nominated Short Films 2017 Animation :

– ژانر : انیمیشن – ماجراجویی, کمدی, خانوادگی, علمی تخیلی

– تاریخ ساخت : 2016

– محصول کشور : ایالات متحده

– زبان : انگلیسی

– امتیاز : 7.3 از 10

– کیفیت نمایش : 720p WEBDL

– فرمت فایل : MP4

– زیر نویس فارسی : ندارد

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– لینک : IMDB

The Oscar Nominated Short Films 2017 Animation

  • 2 replies
    1. S97 says:

      cdn4 ارور 80 میده وهیچ چیزی ازش دانلود نمیشه، لطفاً هر چه سریع تر مشکل رو برطرف کنین. با تشکر

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *