دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود مجموعه بازی کامپیوتر Duke Nukem

مجموعه بازی کامپیوتر Duke Nukem در سبک شوتر اول شخص , علمی- تخیلی می باشد که توسط استودیویهای متعددی نظیر Rockstar Games ساخته شده و آن را برای PC منتشر کرده است . در این مجموعه تمام نسخه هایی که تاکنون برای از این بازی محبوب نظیر Duke Nukem 1 & 2 , Duke Nukem 3D و Duke Nukem Manhattan Project می باشد . در زیر به اختصار به هر کدام از نسخه های مجموعه بازی کامپیوتر Duke Nukem را برای شما توضیح می دهیم :

DUKE NUKEM 1 + 2

Genre: action / arcade / platformer
Release Date: July 1, 1991
Game Modes: single player

هر قهرمانی برای خود دوران آغازین دارد . شما به یک ماموریت بسیار سری فرستاده می شوید تا جهان را از فردی شرور به نام Dr. Proton و ارتش Techbot او نجات دهید . محیط های بازی بسیار متنوع بوده و شامل شهرهای تخریب شده , راه های مخفی و بسیاری از موارد دیگر می باشد در Duke Nukem 2 بعد از پیروزی قدرتمندانه در نسخه ی قبل کارکتر اصلی ما Duke تصمیم به نوشتن کتابی به نام “Why I’m So Great” در زمان فراغتش می گیرد تا اینکه خبر ربوده شدن فردی توسط بیگانگان را در تلوزیون می بیند هدف او مشخص است باید خود را آماده کند تا بار دیگر دنیا را نجات دهد و بیگانگان را به همان جایی بفرستد که از آن آمده اند .

DUKE NUKEM 3D: ATOMIC EDITION

Genre: shooter / fpp / sci-fi
Release Date: January 29, 1996
Language: English
Game Modes: single player, multiplayer

در این نسخه ما بار دیگر شاهد کارهای قهرمانی Duke Nukem می باشیم او به تازگی متوجه شده که چیزی جون مردم بی گناه را گرفته و تصمیم می گیرد تا بار دیگر زمین را نجات دهد بنابرین دقت در تیراندازی نکته ی مهمی به حساب نمی آید . این بازی که برنده ی جوایز مختلفی نیز شد سبکی جدید از FPS را به خلق کرد که در کنار تعامل و شخصیت پردازی کارکترها توناست یک تجربه ی بی نظیر را به وجود آورد .

DUKE NUKEM: MANHATTAN PROJECT

Genre: action / adventure / platformer
Release Date: May 14, 2002
Language: English
Game Modes: single player

بزرگترین بازی سبک اکشن , ماجراجویی بار دیگر برگشته است و این بار تمام اتفاقات در نیویورک به وقوع می پیوندد . مبارزات Duke پیشرفته شده و در بالای آسمان خراش ها و یادر متروهای زیر زمین به دنبال شکار فردی به نام Mech Morphix می باشد در نسخه Duke Nukem Manhattan Project با بیش از 25 مدل دشمن متفاوت روبه رو هستیم که هرکدام از آنها توانایی خاص خود را دارند . بمب های لوله ای , ماشین گان , راکت لانچر و بسیاری از سلاح های دیگر تنها بخشی از جذابیت های بازی به شمار می روند .